מנותקים: משאית, שהתנגשה הבוקר (יום ראשון) בקו הראשי של רשת החשמל בקיבוץ שובל שבנגב, גרמה לכך שהקיבוץ על מאות תושביו, כמו גם מתחם בית הספר האזורי 'מבואות הנגב', הממוקם בקיבוץ, מנותקים מאז הבוקר מאספקת החשמל של רשת החשמל הארצית.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי כיבוי והצלה)
בשלב זה, נערכים בקיבוץ לאספקת החשמל לבתי התושבים ולענפים השונים בקיבוץ באמצעות גנרטורים. בנוסף לכך, הוזמנו על ידי המועצה האזורית בני שמעון, אליה משתייך הקיבוץ, גנרטורים נוספים על מנת לאפשר את אספקת החשמל למתחם בית הספר האזורי בשעות הקרובות. ממועצת בני שמעון נמסר למיינט באר-שבע, כי ההערכה היא שתיקון הנזק יימשך עד אמצע השבוע הקרוב.
קראו גם:
נסיבות האירוע נבדקות על ידי המשטרה, כאשר ככל הנראה מדובר באיבוד שליטה של נהג המשאית על רכבו שהתנגש במנה גנרטור בכניסה לקיבוץ.
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי כיבוי והצלה)
צוותי כיבוי וחילוץ מתחנת רהט הוזעקו למקום ופעלו לחילוצו של נהג המשאית שנלכד בתא הנהג. לוחמי האש הצליחו לפתוח את דלת המשאית באמצעות כלים הידראוליים ולחלץ את הנהג שנפצע באורח קל וקיבל טיפול רפואי במקום.
מהמועצה האזורית בני שמעון נמסר: ישנו נזק לרכוש אך לשמחתנו אין נפגעים בנפש. עם היוודע המקרה, מועצה אזורית בני שמעון יצרה קשר עם הנהלת קיבוץ שובל על מנת לסייע.
כוחות שפעלו במקום, הצליחו לחלץ את המשאית וכעת פונים להערכת הנזקים על מנת לפתור את תקלת החשמל בהקדם האפשרי. המועצה תקיים הערכת מצב עם כל הגורמים ותמשיך לעמוד מולם למען עזרה וסיוע בכל הנדרש ולהביא פתרונות חלופיים הן עבור תושבי הקיבוץ והן עבור תלמידי מבואות הנגב.