איך נראית השבת שלך?
"עבודה בניהול תיירות היא עבודה ללא הפסקה במיוחד בעונה הנוכחית לאחר תקופת הקורונה. מעצם תפקידי אני עובדת הרבה גם בימי שבת. לכן השבת שלי מאוד עמוסה, אך אני מצליחה לשלב בין מענה לאורחים ובין הבנים שלי ושואפת למצות את שני העולמות. בשבת אנחנו אוהבים מאוד ללכת לבריכה החדשה בקיבוץ, שממוקמת מול הנוף המרהיב של עמק החולה, מטיילים בחורש במדרון הצוק והבנים שלי לא מוותרים על בילוי במתחם הטיפוס שלנו בלודג'. הילדים מאוד נהנים שם והזמן עובר במהירות".
1 צפייה בגלריה
אנסטסיה מלנקין
אנסטסיה מלנקין
אנסטסיה מלנקין
(צילום פרטי)
קראו גם:
מי מכין את הארוחה של שישי בערב?
"את ארוחת שישי אני מכינה בעצמי, בעיקר סביב מנות מהמטבח הרוסי שאנחנו מאוד אוהבים. כבר מיום חמישי אני עורכת קניות ומתחילה בהכנות, אפייה ובבישולים. בשישי כשאני מגיעה מהעבודה אני מכינה הכל, עורכת שולחן ונהנת מריח האוכל שממלא את הבית".
עושים אצלכם קידוש בשישי?
"אנחנו לא עושים קידוש, אבל מאוד חשוב לנו לאכול כל שישי ארוחת ערב משפחתית. לנהל שיחה ולדבר על חוויות השבוע שעבר ומה צפוי בשבוע הבא, וזהו זמן מיוחד שיש לי ואני מקדישה אותו למשפחה".
את מצליחה לנוח?
"בקושי. אני עובדת סביב השעון וכל שנייה פנויה שיש לי אני משתדלת לבלות עם הילדים שלי. מהרגע שאני מתעוררת אני רוצה לדעת שהכל מתנהל בקפידה, שכל האורחים מרוצים, שהבריכה ערוכה לקבל את פני האורחים שמגיעים להשתכשך בה. אני מאוד פדנטית ואוהבת שהכל מנוהל לפי הספר. אני מצליחה למצוא את הזמן לבלות עם הילדים בבריכה או בסרט טוב ולכן אני לא מצליחה כמעט בכלל לנוח, העבודה והילדים נותנים לי כוחות".
זיכרון ילדות מיוחד מהשבת?
"נולדתי וגדלתי ברוסיה, ולא חוויתי חוויות מיוחדות בתור ילדה בשבתות. אבל עכשיו בתור אמא אני משתדלת להעניק לילדי חוויות נעימות בשבת. אנחנו מוצאים זמן לפעילויות משותפות ונהנים מאוד יחד".