חמוץ או מתוק? ירוק או אדום? ישראלי שורשי או זן מיובא? במועצת הצמחים ותערוכת "אגרומשוב" יקיימו רגע לפני ראש השנה וחגי תישרי, תחרות מיוחדת וראשונה מסוגה במהלכה יבחר צוות מקצועי הכולל שפים, חקלאים וכו', את התפוח הישראלי המובחר והאיכותי בישראל, וגם את הרימון המשובח לראש השנה.
1 צפייה בגלריה
מי יזכה בתואר הנכסף?
מי יזכה בתואר הנכסף?
מי יזכה בתואר הנכסף?
(צילום: "אגרומשוב")
קראו גם:
מדובר ביוזמה מיוחדת של תערוכת החקלאות הגדולה בישראל- "אגרומשוב" שתתקיים ב 5-6.9.2022 בבנייני האומה בירושלים. במסגרת התערוכה יוצגו פיתוחים, חידושים, גידולים וכלים חקלאיים חדשניים ופורצי דרך מהארץ והעולם. לדברי המארגנים עשרות מציגים מחו"ל כבר אישרו את השתתפותם.
חיים אלוש מנכ"ל "אגרומשוב" ציין: "המטרה שלנו כקבוצה שמובילה את האיכות בחקלאות היא לסייע לציבור לגלות זנים איכותיים. בכל שנה אנחנו בוחנים זנים חדשים וגידולים חדשים, כך בשנה שעברה צוות שופטים מקצועי בחר את העגבנייה הישראלית הטעימה והמשובחת. כעת, רגע לפני ראש השנה, החלטנו יחד עם מועצת הצמחים להזמין את מגדלי התפוחים והרימונים מכל רחבי הארץ להגיע ולהציג את הזנים המובחרים שלהם. הצוות שיכלול שפים וחקלאים ייבחר את הזנים המובחרים שיככבו על שולחנות החג של כולנו".
מבין מאות זני התפוחים המגודלים בישראל באזורים שונים, בעיקר בגליל ובגולן ייבחר הזן הפציח, בעל הטעם הטוב ביותר, עסיסיות ואף מבחינת המראה.
מגדלים ומו"פים המעוניינים לקחת חלק בתחרות המיוחדת מוזמנים לפנות למייל se1@se-pr.com או לוואטסאפ- 0508622144.
כך העדכונים - חדשות קיבוץ