מתגייסים גם בגיל השלישי: שיתוף פעולה חדש יצא לדרך בין קיבוץ עלומים, מבית הקיבוץ הדתי, לעמותת "עזר מציון" למען תושבי הדרום. ותיקי הקיבוץ, בני הגיל השלישי, יתנדבו במגוון תחומים במסגרת העמותה - כל אחד ואחת לפי תחומי העניין והיכולת שלו ושלה.
1 צפייה בגלריה
שיתוף פעולה מיוחד בין קיבוץ עלומים לעזר מציון
שיתוף פעולה מיוחד בין קיבוץ עלומים לעזר מציון
שיתוף פעולה מיוחד בין קיבוץ עלומים לעזר מציון
(צילום: עזר מציון)
קראו גם:
יריית הפתיחה לפרויקט הייתה מפגש מיוחד של הנהלת מחוז דרום בעמותה עם נציגי הקיבוץ על מנת לקדם את מערך ההתנדבות של החברים, ולגייס מתנדבים בתחומים הרלוונטיים המותאמים להכשרתם ועשייתם.
מה יעשו מתנדבי ומתנדבות הקיבוץ?
בין היתר, אחת מחברות הקיבוץ, אחות במקצועה טרם יציאתה לפנסיה, תתנדב בלקיחת דמים מתורמי מח עצם באזור הדרום. חברת קיבוץ אחרת תעביר סדנאות יוגה צחוק לנשים חולות סרטן ותתנדב במרכז פנאי לבריאות הנפש של העמותה. חברות קיבוץ נוספות יעבירו סדנאות יצירה שונות בזכוכית וקרמיקה ועוד. המטרה בהתנדבות היא לאפשר לחולים הפוגה מהטיפולים, ולהתאוורר מעט בימים המורכבים שהם עוברים.
מנהל מחוז דרום בעמותת עזר מציון נפתלי קובר: "התרגשנו מאוד מההירתמות של חברי הקיבוץ ומהרצון שלהם לסייע להתנדב עבור אלו הזקוקים לכך. כל אחד ואחת יכול לתרום מכישרונו וניסיונו ואני מקווה שהשת"פ החדש יועצם ויורחב למקומות נוספים".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ