מהקיבוץ לניהול: דורי כוכבי-עברי היא המנהלת החדשה של מול כנרת. מתחם הבילוי והקניות הממוקם בצומת צמח ינוהל מעתה ע"י כוכבי עברי, ששימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת השיווק במקום.
2 צפייה בגלריה
הכנרת. "המערכת אף מתריעה על סגירת חוף בגלל סערה"
הכנרת. "המערכת אף מתריעה על סגירת חוף בגלל סערה"
הכנרת
(צילום: שרון צור)
קראו גם:
בתום שלוש שנים בהן כהנה במספר תפקידי הנהלה במתחם, מסיימת השבוע אורית לשם\את תפקידה כמנהלת מרכז הבילוי והקניות 'מול כנרת' בצומת צמח השייך בבעלות משותפת לקבוצת צמח מפעלים ומשקי עמה"י וחברת תנופורט. במסגרת תפקידה חיזקה את המתחם ע"י הכנסת עוגנים משמעותיים – רשת השיווק ויקטורי ורשת סופר פארם. בנוסף ניהלה את תחום השוכרים והחנויות, קידמה השקעות בנכס והגדילה את פדיונות מסעדות המתחם ע"י שיתוף פעולה עם מגוון תאגידי 'צמח מפעלים אזוריים'.
2 צפייה בגלריה
דור עברי כוכבי
דור עברי כוכבי
דורי עברי כוכבי
(צילום: באדיבות המצולמת)
את לשם מחליפה דורי כוכבי עברי, חברת קיבוץ שער הגולן. בשנתיים האחרונות תפקדה דורי כמנהלת השיווק והתוכן של מתחם 'מול כנרת'. בעודה מובילה כבר במשך 7 שנים את חברת ההפקות "מגדלור", יצרה דורי שיתופי פעולה ואירועים בעמק הירדן, שהפכו עם הזמן לאירועי עוגן מסורתיים: פסטיבל הבננה, יריד החקלאות, לילה לבן ויום הסטודנט במכללת כנרת, פסטיבל הבירה נמל עין גב, פסטיבל כנרת של אור ואת כל אירועי מול כנרת.
דורי כוכבי עברי, מנהלת המתחם הנכנסת: "אני שמחה ונרגשת על תפקידי החדש, אני יודעת שאנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה, מלווה בחוסר וודאות ודווקא בימים לא פשוטים אלה כניסתי לתפקיד מלווה באתגר גדול ומשמעותי. 'מול כנרת' יושב בנקודה מרכזית ואסטרטגית באזור הצפון כולו ובפרט הכנרת, וחשוב לי לאפשר לתושבי עמק הירדן ותיירי האזור להנות מחוויית קנייה, בילוי וקולינריה מקומית. מטרתי להפוך את מול כנרת לנקודת עצירה אטרקטיבית בכניסה וביציאה מבילוי באזור הצפון ובחופי הכנרת. אני מודה לצמח מפעלים אזוריים וחברת תנופורט על ההזדמנות שניתנה לי ובטוחה שבשיתוף פעולה נוכל להצעיד את מול כנרת למקום טוב יותר".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ