ההתאחדות לכדורגל החליטה להקים מרכז למצוינות בקיבוץ מזרע, שבמועצה האזורית עמק יזרעאל. המתחם יכלול שני מגרשי אימונים, אחד עם משטח דשא והשני עם משטח סינטטי.
1 צפייה בגלריה
האזור בו אמור לקום המרכז
האזור בו אמור לקום המרכז
האזור בו אמור לקום המרכז
(שרון צור)
המקום גם יכלול חדרי הלבשה וחדרי כושר. כידוע, ברחבי המועצה יש מגרש כדורגל אחד בנהלל.
קראו גם:
מנהל מחלקת הספורט בעמק יזרעאל, ניר שנער, סיפר שההסכם צפוי להיחתם בימים הקרובים. "המועצה תקצה סכום קטן עבור הקמת המקום, בעיקר לתשתיות ההיקפיות. שאר הסכום יגיע ממשרד הספורט וההתאחדות לכדורגל".
סגן ראש המועצה שי יזרעאלי: "מרכז עמק יזרעאל יהפוך בעקבות הפרויקט הזה גם למרכז ספורט. הכל פה קרוב - בית מלון, מכללה, אולם כדורסל ובקרוב גם מתחם כדורגל"
מדוע ההתאחדות בחרה להקים את מרכז המצוינות דווקא פה בעמק? שנער מסביר: "לאחר שנודע לי שההתאחדות מחפשים מקום להקים את המרכז פניתי אליה מתוך החשיבות לקדם את ענף הכדורגל בעמק יזרעאל ומתוך רצון להקים פה מתקן לאומי שיהיה אצלנו בעמק. חשוב להדגיש כי הרצון לקדם את בני הנוער וקבוצות הנוער בצפון משקפת גם את רצונו של ראש המועצה אייל בצר ואנו שמחים על המהלך הזה. המרכז הזה יוסיף המון לעמק וייתן תנופה לענף".
סגן ראש המועצה שי יזרעאלי ליווה את המיזם מראשיתו. הוא זה שאיתר את המקום המתאים בקיבוץ מזרע במסגרת תפקידו כיו"ר הוועדה לתכנון 'יזרעאלים'. "מרכז עמק יזרעאל יהפוך בעקבות הפרויקט הזה גם למרכז ספורט. הכל פה קרוב - בית מלון, מכללה, אולם כדורסל ובקרוב גם מתחם כדורגל", אמר יזרעאלי, "הסגן השני אבי סימוביץ הוביל את המהלך. זו בשורה ספורטיבית חשובה לעמק ולכל האזור".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ