שני גנבים נתפסו על חם עת שניסו לגנוב מעל 100 ק״ג של אבוקדו נגנבו מ'נתיב השיירה'. מצלמות האבטחה קלטו את נסיון הגניבה — מה שהביא למעצרם של החשודים.
2 צפייה בגלריה
דונמים חדשים של אבוקדו
דונמים חדשים של אבוקדו
מטעי אבוקדו
(צילום: שחר גולדברג)
בעלי מטע האבוקדו של 'נתיב השיירה' הסמוך לנהריה, הבחינו במצלמות הציידים שהותקנו במטע, בגנבים שקוטפים אבוקדו מהעצים. הם הזעיקו את כוחות מג"ב כפרי שניהלו אחרי שני הגנבים מרדף והם נעצרו אותם בטרם הצליחו לצאת עם השלל הירוק והיקר איתם.
2 צפייה בגלריה
אבוקדו
אבוקדו
אבוקדו
(צילום אילוסטרציה: sutterstock)
כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים הוגש היום (שני) לבית משפט השלום בקריות כנגד שני תושבי הכפר שייח דנון בגילאי השוכן בצמידות ל'נתיב השיירה'. השניים הגיעו בבוקרו של יום כשהם מצוידים בדליים ושקים, במטרה לגנוב כמה אבוקדו שהם רק יוכלו לשאת עימם מהמטע. עוד בחדשות: ∙ שליש מתושבי קיבוץ כפר עזה נמצאים בבידוד עקב התפרצות קורונהיורה בחרוזים: הסופרת רחל שדה מקיבוץ שדה נחמיה נלחמת בגזענות
עד להגעתם של כוחות השיטור הכפרי של מג״ב, הצליחו שני הגנבים לקטוף 110 ק"ג של תוצרת בשווי מוערך של 1,650 שקלים. אך בזכות מצלמות הציידים שהוצבו במטע נוכח הגניבות החקלאיות הרבות, נמנעה הגניבה, ושני הגנבים שגם פגעו ביחסי השכנות בין הישובים, נעצרו.
השניים הכחישו בחקירתם כל קשר לנסיון הגניבה, אך במקום שבו הם נצפו בבירור במצלמות, נמצאו דלי ובקבוק שתיה עם טביעות האצבע שלהם, וכן DNA של אחד מהם על פיית בקבוק מים שהם הביאו עימם. נגד השניים הוגש היום כתב אישום המייחס להם עבירות של גניבת תוצר עבודה, הסגת גבול פלילית, והיזק לרכוש.
פורסם לראשונה: 14:08, 31.08.20