תורם הכליה גונן גלזר והנתרם רני שרוני, שניהם חברי קיבוץ גבעת עוז מהמועצה האזורית מגידו, מתאוששים בימים אלה בביתם מניתוח תרומת הכליה שבוצע בהצלחה בשבוע שעבר בבית חולים בילינסון.
1 צפייה בגלריה
תורם הכליה גונן גלזר והנתרם רני שרוני אחרי הניתוח
תורם הכליה גונן גלזר והנתרם רני שרוני אחרי הניתוח
תורם הכליה גונן גלזר והנתרם רני שרוני אחרי הניתוח
(צילום: פרטי)
כפי שדיווחנו לאחרונה חבר הקיבוץ גונן גלזר החליט לעשות מעשה אצילי ללא תמורה ולתרום את כלייתו לשרוני חבר הקיבוץ, שסבל במשך שנים מתפקוד לקוי של הכליות. עכשיו לאחר ההשתלה שעברה בהצלחה שניהם נרגשים ומאושרים.
"זכיתי להיות אחד מיני מעטים מידי שתרמו כליה בחייהם", אמר השבוע גלזר, "זו התרומה הכי גדולה ואמיתית שאדם יכול לתת בחייו. תרמתי לאדם שאינו קרוב משפחה שלי, אבל חלק מהקהילה שלי, שיזכה מעתה לחיים ארוכים וטובים יותר. בדרך, בגלל תוכנית ההצלבה של התרומה בזכותי עוד בחורה צעירה ומשפחה יחזרו לחייך, הסבל שליווה את שניהם ואת משפחותיהם בשנים האחרונות ייגמר בקרוב ולי זה עלה רק במספר ימים של כאבים נסבלים, בכמה שבועות התאוששות, וצורך בשמירה על אורח חיים בריא יותר. לשמחתי הרבה הנתרמים והתורמים כבר בבתיהם והניתוחים עברו בהצלחה".
גלזר חש צורך להודות לכל מי שהיה מעורב בתהליך הארוך והמורכב של תרומת הכליה: "מגיעה תודה למחלקת השתלות בית החולים בלינסון, לגבי רביבו מעמותת תורמים חיים ולמשפחתי, לחבריי ולאנשי הקיבוץ על התמיכה והדאגה ובמיוחד למירב בת זוגי המופלאה שעוברת את התהליך הזה יחד איתי יד ביד בתמיכה אדירה ומרגשת. אני מאחל לרני ובלה שרוני חיים מאושרים".