מה יתרונותיו של שולחן סנוקר חוץ?
שולחן סנוקר חוץ יכול לספק תירוץ לאנשי הקיבוץ להיאסף יחדיו למשק סנוקר ידידותי מחוץ לבתיהם. בין אם שמים אותו מחוץ לחדר האוכל, או באזור משותף אחרי לתושבים. כל אחד יכול לשחק סנוקר, וכאשר מדובר בשולחן סנוקר חוץ השולחן עמיד לתנאי מזג האוויר ויכול לשרוד גם שמש חזקה בגינה ללא צורך בחדר ייעודי. שולחן סנוקר חוץ יכול להיות שימושי למדי באם רוצים לעודד התאספויות חברתיות. בין אם מדובר בחברים קרובים, בני משפחה או עם אנשים שטרם יצא לנו להכיר לעומק. יתרה מכך, בהתאספויות מרובות אנשים ניתן להשתמש בשולחן בפריט לדבר עליו וליצור חיבורים שיחיים קלים.
1 צפייה בגלריה
PlayOn
PlayOn
PlayOn
(צילום: freepik)
כיצד שולחן חוץ יכול לעודד אנשים להתחבר? שולחן סנוקר חוץ יכול לספק סיבה טובה מספיק להניח את הנייד, בייחוד כשמתאספים יחדיו בחברותא. כשיש שולחן סנוקר שמונח לעיני כל, ויש אנשים המשחקים וההתלהבות עולה אפשר שזו תהיה סיבה מספיק טובה כדי להיות רגע במה שמתרחש, להנות מהאנרגיה ואפילו לשחק כשמגיע הזמן. אז לצעירים (ולמבוגרים) שמעוניינים להעביר קצת זמן בקיבוץ, שולחן סנוקר בקיבוץ יכול להפוך מהר מאוד למרכז העניין בקיבוץ, סביבו תוכלו לקבוע מפגשים ואירועים קהילתיים או איזה יום הולדת בקיבוץ וטורניר סנוקר מאתגר.
כמו כן, ישנם גם לא מעט יתרונות בריאותיים שניתן למנות תוך כדי משחק. לרבות הפעלת חלקים במוח המקושרים לתחרותיות, ריכוז, עונג וכו'. יש שיגידו שעצם הפעלת האספקטים השונים הללו יכולה לתרום למעין איזון פנימי. ואם רוצים להפוך שולחן סנוקר חוץ למעין שולחן מאולתר להגשת מנות (באם יש אירוע חגיגי), הרי שזה גם אפשרי. וממש אחרי האחרונה אפשר לפנות הכל, לוודא שהכל נקי ולארגן משחק נוסף.
מה היתרונות של שולחן ביליארד חוץ? שולחן ביליארד חוץ יכול לעמוד בתנאי מזג אוויר מאתגרים כמו בישראל, השולחן מתאים במיוחד לגינה וגג ללא צורך בחדר ממוזג. לא רק שמדובר בתוספת מרגשת להיאספות חברתית, מדובר בפריט שיש לו הרבה פוטנציאל. בכל רגע נתון, מישהו מבני הקיבוץ יכול להחליט שהוא מארגן משחק או טורניר. ובכך ליצור אנרגיה של חוויה, התלהבות ומשחק בנקודה מסוימת בקיבוץ. וגם כאן, שולחן שכזה יכול לתרום לפעילות החברתית של אנשים שונים בקיבוץ. לאור כך שיש להם פלטפורמה להתחבר בה, להכיר ולתקשר מבחינה חברתית.
מעבר לכך, שישנם שחקני ביליארד שפשוט נהנים להתאמן ולפתח את היכולות שלהם. עצם היכולת להציב שולחן חוץ זמין בקיבוץ יכולה לעזור להם לתרגל את הכישורים שלהם ולהזמין אנשים אקראיים למשחק. ועצם היכולת לשחק ביליארד מחוץ לבית כבר יכולה להיות מאוד מיטיבה, לאור החשיפה לשמש, לאוויר ולטבע שאולי קיים באזור.
פורסם לראשונה: 12:03, 26.06.22