"כבר תשעה חודשים שאני נלחם בגבורה בגידול סרטני נדיר ואלים במוח. לאחר ניתוח מוח וטיפולי קרינה רבים שהצליחו לייצב את מצבי, מוצו כל אפשרויות הטיפול בי בארץ. לשמחתי נמצא טיפול שמתאים לי בארצות הברית. תוך חמישה ימים מההודעה, הוריי עזבו את הכל והגיעו איתי ועם אחותי לפלורידה. אני מרגיש שיש לי אזעקה מעל הראש שלא מפסיקה לפעול. עזרו לי להמשיך להילחם. הטיפולים שלי מאד יקרים וכל תרומה מצילה חיים".
2 צפייה בגלריה
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
(צילום: פרטי)
כך מספר במילים נוגעות ללב, אריאל בורגן (9), תושב קיבוץ צאלים שבמועצה האזורית אשכול, אשר במהלך מבצע "שומר החומות" לפני כתשעה חודשים אובחן כי הוא לקה בסרטן אלים במוחו.
קראו גם:
לאחר מסכת טיפולים ארוכה בארץ שייצבה את מצבו התברר כי אריאל נמצא מתאים לטיפול חדשני וייעודי לסוג הגידול הספציפי בו הוא לקה המיושם במרכז הרפואי Miami cancer' institute' במיאמי שבפלורידה בארצות הברית.
לאחר שהתבשר כי נמצא מתאים לטיפול החדשני, יצא אריאל בורגן לפני כחודש עם הוריו ועם אחותו לארצות הברית לצורך הטיפול הרפואי. עלות הטיפול הרפואי עצמו וההוצאות הנלוות, כמו שהות המשפחה והוצאות המחיה בארצות הברית במהלך תקופת הטיפולים, נאמדת בכשניים וחצי מיליון שקל, כאשר לכל ההוצאות הללו אין כיסוי ביטוחי, גם לא של קופת החולים.
בעקבות זאת נפתח בימים אלה קמפיין לגיוס תרומות לכיסוי הוצאות הטיפול הרפואי, כאשר היעד הוא כאמור שניים וחצי מיליון שקל תחת הכותרת "ביחד ננצח – הלב עם אריאל". עד הבוקר (ראשון) נאספו כבר 1.367מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
אריאל בורגן. נלחמים על חייו
(צילום: פרטי)
"הבשורה הזאת", מספרים נמרוד ומיכל בורגן, הוריו של אריאל, "שמפלחת את הלב ומשאירה אותו לדמם, שהיא חלום הבלהות של כל הורה, כזו שאפילו בינינו לבין עצמו מפחדים להעלות בדמיון, הפכה למציאות חיינו. אנחנו נמצאים עכשיו בקצה השני של העולם, במרכז הרפואי שבפלורידה לצורך טיפול חדשני ומציל חיים שזמין רק כאן.
"מספר ימים אחרי שנחתנו, ברגע פרטי ומרגש, אריאל אמר לנו – 'עכשיו אני מתחיל להאמין לכם, שתלכו עד קצה העולם כדי שאבריא'. רק בעזרת הטיפול הייעודי הזה, אנחנו יכולים לתת לאריאל תקווה. אריאל צריך אתכם, שתושיטו יד ותראו לו שאין מקום רחוק מדי לתקווה. את מה שהוא עובר מדי יום לא תוכלו לקחת ממנו, אבל תוכלו ולו רק לרגע לאחוז בידו הקטנה וללכת יחד איתו צעד נוסף במסע המפרך הזה. לתת לו עוד כוח בדרך להחלמה".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ