מצילי החיים: ערב הוקרה מרגש נערך בימים האחרונים ליחידת חילוץ ערבה. את הערב יזם דורון זקצר מקיבוץ חצור, שחולץ על ידי מתנדבי היחידה לפני כשנתיים וחצי, כאשר הידרדר מגובה 15 מטר ממצוק בנחל פרס ונפצע קשה.
באירוע המיוחד סיפר זקצר על החילוץ המורכב, הפציעה הקשה, השיקום הארוך והחלומות לעתיד. באירוע השתתף גם ראש המועצה האזורית הערבה התיכונה, מאיר צור.
1 צפייה בגלריה
חילוץ מצוק סידני עלי
חילוץ מצוק סידני עלי
חילוץ מצוק
(המחשה: דוברות כב"ה מחוז דן)
קראו גם:
למרות שדורון הפך לנכה, הוא נשאר חזק נפשית ורוחנית, ואף תורם מזמנו ומרצו לחברה, לבני נוער ולפצועים. דורון נמצא בקשר הדוק עם מתנדבי היחידה מאז החילוץ.
באירוע נפרדו מפקד יחידת חילוץ ערבה, אורי לב, והמתנדבים, באופן מכובד ומעורר התרגשות, מאיציק מעוז, חנן אורן וד"ר אודי הר שמש, שפורשים מאחר שהמשטרה אינה מאשרת השתתפות בחילוצים מעל גיל מסוים.
לכבוד מיוחד זכה יורם ריאטי, מהאנשים הבולטים ביחידת החילוץ, שעובר תהליך החלמה מפציעה לאחר שנפגע בהיתקלות עם מבריחים בגבול.
מאיר צור אמר: "תודה לדורון על האירוע שריגש את כולנו והעניק השראה ליכולותיו כאדם והנתינה לזולת, למרות הפציעה הקשה. תודות והערכה עצומה, בשם כל תושבי האזור ובשם עם ישראל ליחידת חילוץ ערבה, על ההתנדבות לתפקיד המורכב, הזמן הפרטי המוקדש לאימונים, לסיוע ולחילוץ בכל יום ובכל שעה, וזמינות של 24/7, זה אינו מובן מאליו".