הם תשעה חברי קיבוצים, שמובילים פרויקטים של בנייה ב- 20 קיבוצים ברחבי הארץ, תחת "בית בקיבוץ – ניהול פרוייקטים והנדסה", אגודה חקלאית מבית "משקי הקיבוצים", ומתגאים בכך שהם פונים דווקא לשוק הקיבוצי שבו גדלו בעצמם.
2 צפייה בגלריה
שכונה חדשה בקיבוץ יד מרדכי
שכונה חדשה בקיבוץ יד מרדכי
שכונה חדשה בקיבוץ יד מרדכי
(צילום: שירי שוביץ)
''בית בקיבוץ'' הוקמה לפני כעשור ומנהלת כיום פרוייקטים בפריסה ארצית של תכנון, פיתוח ובניה בהיקף העומד על כ- 550 יחידות דיור ב- 20 קיבוצים לפחות. המנכ"ל החדש, ארז אייזנר, חבר קיבוץ גבעת חיים איחוד, ניהל בעבר את אגף בינוי ותחזוקה של הטכניון בחיפה ולפני כן היה מהנדס עיריית כפר סבא.
יחד עם אייזנר פועלים: עמיר שגב, מנהל פרוייקטים מלהב; שרון שבו' מנהל פרויקטים מבארי; אריאל הלר, מנהל פרוייקטים מעין חרוד איחוד; עופר צור, מנהל פרוייקטים מעין כרמל; דלית גדיש' מנהלת פרוייקטים מכפר מנחם; דני לנדסמן, מנהל הנדסי מגבעת ברנר; פבלו אלון, מנהל הנדסי ממענית וענת אשכנזי, מנהלת קשר לקוחות מיקום.
קראו גם:
"האיכות שלנו מתבטאת", אומר אייזנר, "בהון האנושי של הצוות המקצועי. העובדה שאנחנו פונים לשוק הקיבוצי, ומורכבים בעצמינו מאנשי מקצוע מעולים בעלי ניסיון רב שהם גם קיבוצניקים, מוכיחה את עצמה בשטח. אנחנו יודעים לדבר עם המשתכנים החדשים ומבינים את הצרכים שלהם ואת הדאגות, ולא פחות מזה: אנחנו שוברים לא מעט חסמים והתנגדויות בבואנו לתת מענה גם למנהלי הקהילות בקיבוצים, למרכזי המשק ולאחראים על צמיחה דמוגרפית בקיבוצים".
מדוע אתם בונים רק לשוק הקיבוצי?
"שכונה חדשה בקיבוץ היא לא רק בלוקים ומדרכות. זה בעצם דיירים שמצטרפים לקהילה. קהילה שבדרך כלל סגורה, בוחנת, בעלת היסטוריה משותפת ואנחנו מנוסים ורגישים מספיק כדי להבין זאת, והיתרון הבולט שלנו הוא התקשורת עם הלקוחות. אנחנו בהחלט כתובת מרכזית עבור המשתכנים החדשים ועושים הכל על מנת לתת להם מענה ומעבר חלק בכניסה לקהילה".
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל בית בקיבוץ ארז אייזנר
מנכ"ל בית בקיבוץ ארז אייזנר
מנכ"ל "בית בקיבוץ" ארז אייזנר
(צילום: דני כיתרי)
כל העדכונים - חדשות קיבוץ