מינוי חדש במשרד החקלאות ופיתוח הכפר: עו"ד נעמה קאופמן-פס תמונה, בכפוף לאישור נציבות שירות המדינה והממשלה, לתפקיד מנכ"לית המשרד.
1 צפייה בגלריה
עו"ד נעמה קאופמן פס
עו"ד נעמה קאופמן פס
עו"ד נעמה קאופמן פס
(צילום: ענבל מרמרי)
עו״ד קאופמן בעלת שני תארים במשפטים ותואר שני במינהל עסקים, משמשת היום כמשנה וכמ"מ מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה. בתפקידה האחרון הובילה עו״ד קאופמן-פס תפיסה של קידום התעשייה המקומית תוך חיזוק יכולות התחרותיות והחדשנות וזאת כממונה על התעשייה במשרד, שימשה כמ"מ רשם האגודות השיתופיות, בנוסף על תפקידה, וכמנהלת הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי ולקידום השקעות זרות.
קראו גם:
עו״ד קאופמן-פס בעלת נסיון ממשלתי עשיר כמו גם בתחומי הכלכלה והמשק המקומי ויש לה היכרות רחבה עם תחומי העיסוק של המשרד לרבות קידום חדשנות בתחומי החקלאות והאגטק, עידוד השקעות הון ועוד. בעברה שימשה בתפקידים בכירים במשרד האוצר וגם כדירקטורית ברכבת ישראל בע"מ, באשרא- חברה לביטוח סיכוני סחר חוץ בע"מ ובעגור- חברה לניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בע"מ.
במשרד החקלאות ופיתוח הכפר כתבו בעמוד הפייסבוק הרשמי: "אנחנו מאחלים הצלחה רבה למנכ"לית הנכנסת, עו"ד נעמה קאופמן-פס, ולמנכ"ל היוצא, ד"ר נחום איצקוביץ, בדרכו החדשה".
מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, שוחח לאחר ההודעה על המינוי עם המנכ"לית המיועדת. לאחר השיחה בירך אותה ואמר כי, "נעמה קאופמן פס שימשה כממלאת מקום רשם האגודות השיתופיות. היא מילאה את התפקיד לצד המשך תפקידה כמשנה למנכ"ל משרד הכלכלה. למרות העומס הרב שהוטל על כתפיה, היא הפגינה חריצות מעורבות וכושר למידה מרשים במיוחד. נדמה לי כי אפשר לקבוע שמצאנו בה ידידת אמת. לנעמה רקורד עשיר ומגוון והיא אינה זקוקה להמלצות מאתנו, אך נדמה לי כי נוכל להתברך בעובדה כי תכהן כמנכ"לית משרד החקלאות ופיתוח הכפר, לעת המאתגרת הזאת.
בירכתי את נעמה באופן אישי ואני שמח לברך אותה גם בשם התנועה הקיבוצית כולה. אני מודה לד"ר נחום איצקוביץ על תקופתו במשרת מנכ"ל המשרד".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ