משדרגים את המרחב הציבורי בקיבוץ עין גדי: בימים אלה מתקיימות עבודות לשדרוג המרחב הקהילתי של קיבוץ עין גדי על ידי תושבי הקיבוץ במסגרת פרויקט "חושבים עושים" של חברת ICL ומועצה אזורית תמר.
1 צפייה בגלריה
שדרוג המרחב הציבורי בקיבוץ עין גדי
שדרוג המרחב הציבורי בקיבוץ עין גדי
שדרוג המרחב הציבורי בקיבוץ עין גדי
(צילום: באדיבות יונית ורונן ארליך)
קראו גם >>
תושבים מכל הגילאים של קיבוץ עין גדי עובדים בימים אלה על שדרוג המרחב הציבורי של הקיבוץ במסגרת "חושבים עושים" של חברת ICL ומועצת תמר. התושבים התחילו בפרויקט חיפוי ספסלים והוא רק התחלה של פרויקט רחב של שדרוג המרחב הקהילתי באמצעות כוחות יצירה מקומיים . המטרה היא להכניס אלמנטים של אמנות וצבעוניות למקומות בחצר המשק. בתכנון הקמת פינת תבלינים, בוסתן, ופינת תצפית נוף.
פרויקט "חושבים עושים" שיזמה חברת ICL בנגב לפני כחמש שנים מציע ליזמים חברתיים ליווי צמוד של החברה והרשות המקומית לקיום פרויקטים למען הציבור. המטרה של חושבים עושים היא למצוא מיזמים חדשניים ברמה הרעיונות והביצועית שיבנו תשתיות לעשייה ארוכת טווח, מיזמים אשר יחזקו את הזהות המקומית, יחברו מעגלים רחבים בתוך המועצה וישפרו את איכות החיים של תושבי המועצה. הפרויקטים מקבלים ליווי מקצועי, מימון ותמיכה של ICL משלב הרעיון ולמשך היישום. זה מתוסף לפרויקטים קהילתיים קודמים שבוצעו ביישובי המועצה הדרומיים
יונית שמיר חברת קיבוץ עין גדי, יזמת בנשמתה, קיבלה על עצמה להוביל את הפרויקט: "שדרוג המרחב הוא חלום ישן שישב זמן רב במגרה. בזכות פרויקט 'חושבים עושים' יכולנו להגשים אותו. התחלנו מצוות מצומצם ולאחר מכן צירפנו תושבים מכל הגילאים. בזכות ההירתמות לעשייה מתקיימים מפגשים וחיבורים מרגשים בין אנשים שלא היו נפגשים ללא הפרויקט".
לכל העדכונים - חדשות הקיבוץ