חברת "חוליות", בבעלות קיבוץ שדה נחמיה וקרן ההשקעות "טנא", פיתחה בהשקעה של 15 מיליון שקל מערכת לניקוז שפכים בתוך הבית, הנחשבת לבין המתקדמות בעולם.
1 צפייה בגלריה
ילדה ליד ברז מים
ילדה ליד ברז מים
המים מנוקזים ישירות למערכת השפכים הראשית
(אילוסטרציה: freepik)
קראו עוד:
מערכת ה-SMARTLOCK (פטנט רשום) מנקזת את המים מכל הבית: כיורים, מכונת כביסה, וחדרי אמבטיה למערכת השפכים הראשית של הבניין ומשם זורמים למערכת הביוב המרכזית. המערכת מיוצרת במערך רובוטי משוכלל, ובשונה מהמערכות הקיימות כיום המורכבות מחלקים נפרדים, מדובר על מערכת אינטגרטיבית שבה האטם והאום חלק בלתי נפרד מהמערכת. המערך כולל גם אמצעי בקרה שתפקידם להבטיח איכות ואמינות בתהליכי הייצור וההרכבה.
פלג זמיר, מנכ"ל חוליות ישראל: "במערכת הושקעו 3 שנות פיתוח וכ-15 מיליון שקל. אנו גאים על כך שהצלחנו לפתח ולייצר מערכת אינסטלציה כחול-לבן, הנמצאת ב"טופ" העולמי. ההכנות להשקה וליציאה לשוק מתנהלות בצל הקורונה. התקופה מורכבת למדי ודורשת התארגנות מיוחדת. בתכנון מוקפד ובהתגייסות מרשימה של כל הצוותים, הצלחנו לעמוד בהתחייבויות השוטפות ולספק ללקוחותינו את הביקושים, במקביל להשלמת ייצור מערכת והכנתה לשיווק".
לאחרונה, רכשה "חוליות" את חברת "חופית" בסכום המוערך ב 35 מיליון שקל. "חופית" פועלת בתחום שוחות הביוב, המיכלים ומפרידי השומנים בארץ.
חברת חוליות העוסקת בתחום הייצור של מוצרי צנרת לענף הבנייה והתשתיות, החלה לפעול ב-1947 ונחשבת לחברת הפלסטיק הראשונה של התעשייה הקיבוצית. מחזור המכירות השנתי של החברה נאמד בלמעלה מ-300 מיליון שקל, בחברה מועסקים 350 עובדים. מפעלה הראשי של החברה נמצא בקיבוץ שדה נחמיה והוא משתרע על פני 45 אלף מ"ר.
כל העדכונים - חדשות קיבוץ