אגף הלוגיסטיקה של פיקוד הצפון ערך לאחרונה ערב הוקרה למערך המתנדבים. במסגרת יום ההוקרה נערך טקס חלוקת תעודות הצטיינות למתנדבים נבחרים, בראשות קצין הלוגיסטיקה הפיקודי, אלוף משנה מוטי מזרחי ובנוכחות רמ"ח תוא"ם אלוף משנה אלי עזר.
1 צפייה בגלריה
צבי ודבורל׳ה אורטנברג
צבי ודבורל׳ה אורטנברג
צבי ודבורל׳ה אורטנברג
(צילום: דובר צה"ל)
המצטיינים הראשונים הם בני הזוג צבי (85) ודבורל׳ה (82) אורטנברג, שמתגוררים כבר 60 שנה בקיבוץ תל-קציר שבעמק הירדן. הם הורים לחמישה ילדים, אחד מהם אומץ בגיל צעיר, ויש להם 13 נכדים ושלושה נינים.
הזוג מתנדב כבר למעלה מ־10 שנים בבסיס נטפים, כאשר במסגרת ההתנדבות שלהם הם עוזרים לסדר ולארגן את הציוד במחסנים שבבסיס. הזוג אורטנברג מאמינים כי כל נתינה היא קבלה ומעניקה סיפוק אישי לאדם המתנדב. הם רואים את עצמם כשליחי הציבור ורוצים לתרום ככל האפשר.
קראו גם:
המצטיינת השלישית היא לילי בולגרו, בת 83 מצפת. בולגרו היא אם לארבעה ילדים וסבתא לתשעה נכדים ושבעה נינים. היא נולדה במלזיה ועלתה לארץ יחד עם תנועת הנוער אליה השתייכה בשנת 1954 כשהיתה בת 11. כמתנדבת, היא אחראית על החלפת הציוד הישן של החיילים והקיטבגים שמיועדים לשעת חירום.
בולגרו מספרת שהיא קמה בשמחה כל בוקר בשביל להתנדב, באה לאן שצריכים אותה ונותנת מכל הלב. "אני מרוויחה מההתנדבות סיפוק, חברים, בריאות, יציאה מעניינת מהבית והיכרות עם אנשים חדשים", סיפרה.
המתנדבת המצטיינת הרביעית היא סוזי גלמודי, בת 78 מטבריה. גלמודי היא אמא לשישה ילדים וסבתא ל־25 נכדים שחלקם משרתים כיום בצבא. גלמודי בוחרת להקדיש את זמנה למען חיילי צה״ל וצבא ההגנה לישראל. היא מתנדבת פעמיים בשבוע בבסיס חוות השומר ובפרויקט 'טעימא' במסגרתו המתנדבים מבשלים ללוחמים במוצבים בצפון. היא מרגישה מחויבות ולא מפספסת אף יום התנדבות, היא מבשלת עם המון אהבה ומשמחת את החיילים.
מפקד הלוגיסטיקה של פיקוד צפון, אלוף משנה מוטי מזרחי: "ביום החשוב הזה אנו מבקשים להודות למתנדבים על נתינה אין-סופית, טוב לב ועשייה ללא תמורה. פועלכם מביא לתרומה רבה וממלא את חיילי צה"ל ואת כל מי שפוגש אתכם בשמחה ובהוקרה".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ