"עם השנים, כשאת חוזרת מאוחר מהעבודה, אני לא מפסיק לרענן את אתרי החדשות. תחושת בטן בין אמא לבן. כשקרתה התאונה, לא היה ספק שזו את. לא יודע להסביר, פשוט ידעתי". בנה של ענת טל-קטלב, נדב, ספד לה בלווייתה, והדמעות זרמו.
3 צפייה בגלריה
ענת טל-קטלב וניצן משה ז"ל
ענת טל-קטלב וניצן משה ז"ל
ענת טל-קטלב וניצן משה ז"ל
(צילום: נטלי כהן קדוש)
ענת טל-קטלב (49) וניצן משה (50), מבכירי חברת icl (לשעבר כימיקלים לישראל), נהרגו ביום חמישי האחרונה בתאונה קטלנית על כביש 6, סמוך למחלף קריית גת. ההרוג השלישי בתאונה הוא עלי אלאטרש (30), תושב הפזורה הבדואית, שנהג ברכבו ללא רישיון נהיגה.
"כבר כמה חודשים שאת טוענת שצריך לקנות אוטו חדש, כי האוטו שלנו כבר ישן ובארץ זה פשוט מסוכן מדי. בתחילת השבוע, סוף סוף קנית לנו את האוטו שכל כך רצית וכמובן שהוא לא הספיק להגיע, אבל כל כך צדקת שמסוכן לנהוג פה". כך ספד ביום שישי אחרי הצהריים נדב, בנה של ענת טל-קטלב, תושבת קיבוץ בית קמה, לאמו שנהרגה בתאונה הקשה והמיותרת הזו.
קראו גם:
הלווייתה של טל-קטלב ז"ל התקיימה בבית העלמין בקיבוץ בית קמה, ובנה סיפר בדמעות כי, "לפני כמה שנים, שמעתי את המשפט הכי מפחיד ששמעתי בחיי. אמרת, שהטובים מתים ראשונים. ברור לי שזו קלישאה שאומרים לכל ילד, אבל מאותו רגע ידעתי שזה עניין של זמן עד שזה יגיע אלינו".
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקשה בכביש 6
זירת התאונה הקשה בכביש 6
זירת התאונה הקשה בכביש 6
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
טל-קטלב ששימשה כנשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בחברת icl, הייתה גם ליצנית רפואית והייתה פעילה בעמותת "שמחה לילד", המלווה ותומכת בילדים החולים במחלות גנטיות וכרוניות. רק לפני כשלושה שבועות היא ליוותה את העמותה במחנה קיץ לכ- 450 ילדים חולים כמפעילת ליצנים רפואיים.
"ענת שהכרנו, היא ליצנית רפואית. במחנה הקיץ השנתי, מאות חניכים עם מוגבלויות ומחלות קשות נהנו מצחוק מתגלגל, שמחה מתפרצת ואנרגיות שרק אנשים שהלב שלהם במקום הנכון יכולים להביא איתם. היא תחסר לנו מאד", ספד לה מנכ"ל עמותת "שמחה לילד", אלי קלרמן.
ההרוג השני בתאונה הקטלנית הוא ניצן משה (50), תושב להבים, ששימש כסמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי בחברת icl בשלוש השנים האחרונות. הוא הובא למנוחות ביום שישי האחרון בבית העלמין בלהבים.
"בעלי היקר, הכאב גדול ובלתי נתפס. החור שנפער בלב ענק. תודה על כל השנים הנפלאות והאהבה הגדולה. אוהבת וזוכרת אותך לתמיד", כתבה אלמנתו של ניצן, מירי משה, בדף הפייסבוק.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקשה בכביש 6
זירת התאונה הקשה בכביש 6
זירת התאונה הקשה בכביש 6
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
משפחת משה כבר ידעה טרגדיה לפני כ- 38 שנים, כאשר אילנית, אחותו הבכורה של ניצן, נהרגה בתאונת דרכים במהלך שירותה הצבאי.
"זו טרגדיה נוראית", אמר ל"מיינט" יוסי ניסן, ראש מועצת להבים, "לפני כ- 38 שנים שכלה המשפחה את בתם ועכשיו גם בנם השני נהרג בנסיבות דומות. זה שובר את הלב. זה אבדן עצום. הכאב הוא ענק. אין מילים שיכולות לנחם".