בשורה חשובה לתושבי האזור: במועצה האזורית עמק יזרעאל התקבלה החלטה דרמטית על הקמת בית ספר תיכון רביעי.
1 צפייה בגלריה
יפתח גיא, אילנית ערן
יפתח גיא, אילנית ערן
יפתח גיא, אילנית ערן
(צילום: שרון צור)
בישיבה שכינס ראש המועצה אייל בצר בהשתתפות מנהל מחלקת החינוך יפתח גיא, אנשי חינוך ומנהלי בתי ספר הגיעו המשתתפים למסקנה כי לאור הגידול הדמוגרפי של המועצה יש להיערך להקים תיכון נוסף.
כיום פועלים במועצה שלושה בתי ספר תיכוניים: 'עמקים תבור' בקיבוץ מזרע, 'העמק המערבי' בקיבוץ יפעת ותיכון ויצו במושב נהלל. כולם בתי ספר וותיקים שפועלים עשרות שנים, כך שהקמת תיכון חדש מביאה איתו בשורה חינוכית משמעותית של התחדשות.
קראו גם:
בישיבה גם נידונו האפשרויות היכן יוקם התיכון החדש. ראש המועצה אייל בצר מסר כי אחת האופציות היא להקים אותו ביישוב הקהילתי שמשית. "בכל מקרה התיכון יוקם בחלק הצפון מזרחי של המועצה", אמר ראש המועצה. כידוע, שלושת התיכוניים הפועלים כיום נמצאים במרכז שטח המועצה.
כל הנוכחים בישיבה תמכו בהקמת בית ספר רביעי מלבד מנהלת תיכון העמק המערבי אילנית ערן, שכן על פי הטבלאות והמספרים הקמת תיכון רביעי תקטין את מספר התלמידים בבית הספר אותו היא מנהלת. "אני רציתי שיגדילו את העמק המערבי לכ-1,200 תלמידים. זה המספר האופטימלי, אך דעתי הייתה במיעוט", אמרה ערן, "כיום לומדים אצלי כ-1,000 תלמידים ותיכון נוסף יקטין אותנו. כמובן שיש לזה צדדים טובים שבית הספר יותר אינטימי ויש יותר תשומת לב לתלמיד, אך בכל זאת רציתי תיכון גדול יותר".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ