כתב אישום ובקשה לצו מעצר הוגשו נגד צעיר בן 24 שחיזר, במה שנראה כאובססיביות מסוכנת, אחרי צעירה בת 22 מקיבוץ בצפון הארץ. השניים הכירו במפעל הקיבוץ, בו עבדו יחד, וההיכרות הידידותית התפתחה במהירות למשהו אחר ומפחיד.
1 צפייה בגלריה
התקשר 14 פעמים בשעה ורבע
התקשר 14 פעמים בשעה ורבע
התקשר 14 פעמים בשעה ורבע
(צילום: שאטרסטוק)
הצעיר המאוהב הגיע לבית הצעירה בקיבוץ, בו היא מתגוררת עם בן זוגה, והודיע לה: "אני לא עוזב אלא אם כן יתנו לי כדור בראש". קב"ט הקיבוץ הוזעק למקום והרחיק את האיש מהבית.
קראו גם:
הצעירה פנתה למשטרה והציגה בפניהם דוגמאות למסוכנות. בין השאר הראתה להם את פירוט השיחות אליה, המעיד כי התקשר אליה במשך שעה ורבע לא פחות מ-14 פעמים, וזאת לאחר שאמרה לו כבר בשיחת הטלפון כי היא לא מעוניינת ויש לה חבר. בנוסף, שלח לצעירה קישור לשיר ביוטיוב שבו נראית בחורה דרך כוונת רובה, ועל הסרטון מתנוסס כיתוב של הרג באנגלית.
נגד הצעיר המטריד הוצא צו הרחקה, אך הוא הפר אותו שעתיים בלבד לאחר שקיבל אותו, וחזר שוב לקיבוץ. הפעם ניגש הישר אל בית הוריה של הצעירה, וזאת על מנת "לבקש את ידה מאביה", כדבריו. על מנת לטשטש את העובדה שהוא מפר צו הרחקה, השאיר את הטלפון הנייד שלו סמוך לביתו, וצעד ברגל מעיר מגוריו ועד לקיבוץ.
בפעילות זריזה של המשטרה האיש נעצר. בשלב זה (חמישי) הוא נתון במעצר, עד לקבלת החלטה אחרת. יחידת התביעות המשטרתית כבר הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בעבירות של הטרדה, איומים והפרת צו הרחקה.
לעדכונים - חדשות הקיבוץ