מקרה מטריד בבית ספר אנתרופוסופי בקיבוץ הרדוף שבגליל התחתון: במהלך טיול שנתי למצדה, יזמו בנות כיתה ח', נערות בנות 13, צילום שלהן בעירום חלקי, ללא חלק עליון, כשהן פונות עם הגב למצלמה. מחשיפת ynet וידיעו אחרונות עולה כי מנהל בית הספר נענה לבקשתן לצלם אותן בטלפון הנייד שלו, ואחר כך גם פרסם את התמונה בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית.
1 צפייה בגלריה
בית הספר בהרדוף
בית הספר בהרדוף
בית הספר בהרדוף
(צילום: נחום סגל)
מעדויות עולה כי מדובר בצילום שהפך למסורת ארוכת שנים, שידועה הייתה לצוותים החינוכיים של בית הספר. כמו כן, למרות שהאירוע נודע למשרד החינוך ומתווסף לשורה של אירועים חמורים לכאורה שקרו באותו המוסד, לא ננקט כל צעד משמעתי בנושא. רק אחרי פניית התקשורת הודיע המשרד כי יזמן את המנהל לשימוע.
קראו גם:
המנהל, שמחק את התמונות מקבוצת הוואטסאפ זמן קצר אחרי ששלח אותן, כתב מכתב להורים: "בזמן הטיול ביקשו בנות הכיתה להצטלם על רכס חוד עקב עם גב חשוף. לאחר שהתמונה צולמה הודעתי להן שאני לא יכול לשלוח אותה אליהן אם הדבר לא מתאים למישהו, כולל ההורים. לצערי הרב, כאשר שלחתי את כל תמונות הטיול בקבוצה של ילדי הכיתה, הועברה תמונה זו בטעות ונמחקה מיד. אני מתנצל בפני ההורים שחשו שזה מעשה לא ראוי לאשר צילום שכזה, למרות שהבנות רואות זאת כמסורת וביקשו ממני, וכמובן על הטעות בשליחת התמונה".
לא הוגשה תלונה למשטרה בנושא.
כל העדכונים - חדשות קיבוץ