הקיבוץ גדל: הוועדה המקומית לתכנון ובנייה עמק חפר אישרה את הרחבת קיבוץ העוגן, והעניקה היתר בנייה ל-26 יחידות דיור חדשות בשלב ב' של השכונה החדשה בקיבוץ.
1 צפייה בגלריה
הרחבת קיבוץ העוגן
הרחבת קיבוץ העוגן
הרחבת קיבוץ העוגן
(צילום: עופר פוקס)
ההיתר ניתן לחברת 'אמפא ישראל' שבנתה בעבר בשלב ההרחבות הראשון של השכונה 34 יחידות דיור. מדובר על 26 היתרים נפרדים שניתנו למגרשים בגודל של 350 מ"ר. הצפי לסיום הבנייה הנו לקראת הרבעון ה-1 בשנת 2023.
קראו גם:
במסגרת ההיתר, ייבנו בתים צמודי קרקע, וילות של עד 2 קומות וקוטג'ים כחלק משכונת ההרחבה של הקיבוץ אשר מונה כ-10 דונם שכוללים גם שטחים ציבוריים. צמודי הקרקע שנבנים מיועדים לבני המקום וזאת למרות שהקיבוץ כיום נמצא בהפרטה מלאה.
קיבוץ העוגן ממוקם במחוז מרכז במועצה אזורית עמק חפר. כיום בקיבוץ מתגוררים 310 חברים וההרחבה תכלול 50 חברים נוספים.
אלי אגם מנכ"ל 'אמפא ישראל': "אני שמח על כך שחברי ועד הקיבוץ בחרו, שוב באמפא ישראל להקים עבורם גם את שלב ב' בפרויקט המבוקש. מלבד היותנו חברה יזמית נדל"נית הבונה פרויקטים גדולים בבנייה רוויה למגזר עירוני, אנו ממשיכים לקדם גם נדבך של בניית בוטיק איכותית בהקמת שכונות והרחבות בקיבוצים ובמושבים במגזר הכפרי".
יו"ר הוועד המנהל של הקיבוץ עידו חגאי: "קיבוץ העוגן חרט על דגלו קידום צמיחה דמוגרפית כאחד מהנושאים החשובים על סדר יומו. אני שמח ששמונה שנים לאחר אכלוס שלב א' ולאחר בירוקרטיות רבות מול מדינת ישראל יצאנו לדרך בבניית 26 בתים חדשים שכולם יאוכלסו בבני הקיבוץ. אני מודה לחברת אמפא ישראל על הפתיחות ושיתוף הפעולה הנהדר שהפך את הפרויקט הזה למציאות ומקווה לראות את הבנים חוגגים את חג הפסח 2023 בביתם החדש".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ