לקראת סגירת הרשימות לכנסת ביום חמישי הקרוב, יצאה התנועה הקיבוצית בקמפיין רשת המלווה בדרישה אישית מכל אחד ואחת מראשי המפלגות הקטנות במרכז-שמאל להתאחד על מנת לא לאבד אף קול בבחירות ב23 במרץ.
1 צפייה בגלריה
שבו עד שיצא עשן. בקיבוצים קוראים לאיחוד
שבו עד שיצא עשן. בקיבוצים קוראים לאיחוד
שבו עד שיצא עשן. בקיבוצים קוראים לאיחוד
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "כ-87% מהחברים והתושבים בקיבוצים מצביעים למפלגות המרכז-שמאל. אף כי אין כבר אחדות רעיונית מוכתבת, בתנועה הקיבוצית, נקרא לחברי הקיבוצים שלא לבזבז את קולם על מי שאינו מבין את גודל השעה ולא יסכים לוויתורים הנדרשים בכדי להדק את המחנה. אסור לנו לתמוך במי שהאגו שלו חשוב בעיניו מטובת המדינה, אדם כזה אינו ראוי להיות נבחר ציבור".
קראו גם:
מאיר הדגיש כי פנה לראשי הרשימות: "הגיע הזמן שתתכנסו כולכם לחדר עד שייצא עשן לבן. לא חשוב לנו איך בדיוק זה יתארגן אבל חשוב מאוד שזה מה שיקרה. זה הזמן להתאחד כדי שאף קול לא יאבד".
המשנה למזכ"ל התנועה, גיל לין הוסיף: לא צריך להיות פרשן פוליטי כדי להבין שמספרן הגדול של המפלגות הקטנות במחנה השמאל מבשר את העובדה שחלקן לא יעברו את אחוז החסימה. מצב כזה יביא לאבדן קולות יקרים בגוש, שגם כך אינו גדול מספיק בכדי להוות אלטרנטיבה של ממש. זאת עלולה להיות "תרומתנו" להמשך השלטון הנוכחי במדינה. שלטון המשרת את עצמו ולא את אזרחי ישראל".
מנכ"לית התנועת, הדס דניאלי-ילין אמרה:"אנו מפנים דרישה ברורה לכל ראשי המפלגות הקטנות בגוש. תתאחדו מיד בכדי שתיווצר אפשרות להחליף את השלטון ולהחזיר את המדינה לדרך הנכונה. כדי שזה יקרה צריך להגיע לבחירות יחד, מאוחדים, מגובשים, כראש חץ חזק. עלינו לוודא שאף קול לא ילך לפח ויתבזבז. רק כך נוכל גם אנחנו לסייע בהחלפת נתניהו".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ