יאיר נתניהו שוב יוצא נגד הקיבוצים: בסוף השבוע האחרון צייץ בנו של ראש הממשלה בטוויטר בתגובה לפוסט שעוסק בארגון מחאה נגד ראש הממשלה וקרא "להחרים את הקומוניסטים הארורים", כדבריו.
2 צפייה בגלריה
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו
(צילום: יריב כץ)
את ציוצו זה פרסם נתניהו הבן בתגובה לפוסט של ארגון המחאה "קריים מיניסטר" אודות הפגנת מחאה שמתארגנת השבוע, תוך ציון שמארגן האירוע הוא חבר קיבוץ הזורע.
זו לא הפעם הראשונה שיאיר נתניהו מצייץ נגד חברי הקיבוצים. לפני מספר שבועות, בעקבות פוסט שהעלתה התנועה הקיבוצית אודות שורה של הפגנות מחאה מול בית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ובמאות גשרים וצמתים ברחבי הארץ, תחת הכותרת "הקיבוצים נלחמים על הדמוקרטיה", הגיב אז נתניהו הבן בנוסח "קומוניסטים ארורים שגזלו חצי מאדמות המדינה על חשבון עיירות הפיתוח. שחררו את האסי לתושבי בית שאן לפני שאתם מטיפים".
קראו גם:
כזכור, לפני שבועות אחדים עלה נחל האסי לכותרות בעקבות המחאה נגד החלטת קיבוץ ניר דוד למנוע מהציבור, למעט חברי הקיבוץ ואורחיהם, להיכנס למקטע הנחל העובר בקיבוץ.
2 צפייה בגלריה
הציוץ של יאיר נתניהו
הציוץ של יאיר נתניהו
הציוץ של יאיר נתניהו
(צילום מסך: באדיבות התנועה הקיבוצית)
בתגובה על ציוצו האחרון של יאיר נתניהו נמסר מהתנועה הקיבוצית: "בימים אלו אנו מציינים 47 שנים למלחמת יום כיפור וזוכרים את 2,673 חללי המלחמה ובהם את 470 בנינו ויקירינו בני התנועה הקיבוצית.
"מחיר כבד, כבד מנשוא גבתה מאיתנו המלחמה ההיא. אחד מכל חמישה נופלים היה בן קיבוץ. אנחנו גאים במורשת שהשאירו אחריהם. גאים במדינה שלנו ומתחייבים, יחד עם רבים מאד בחברה הישראלית, להמשיך ולשמור עליה מכל משמר. לא נתנצל ולא נתקפל מול מתקפות נלוזות ומול שיסוי בזוי וציני של גורמים ששכחו ערכים בסיסיים של כבוד הדדי וערבות הדדית ושמים את טובתם האישית לפני הדאגה לעתיד המדינה.
"בימים אלה, כאשר מבית ראש הממשלה בירושלים יוצאים קולות הקוראים להחרים אותנו, אנחנו בוחרים לזכור את בנינו ובנותינו שנתנו את נפשם בשדות הקטל ומתחייבים להמשיך ולהילחם על הגנתה של המדינה ועל דמותה וצביונה. היום, כמו אז, לא נירתע ולא נשנה את דרכנו. נילחם בכל מקום בו נידרש לכך".
לעדכונים נוספים היכנסו לחדשות הקיבוץ