ממש לא הגבעטרון: לא פחות מ-55 חברי קיבוץ, בתצלום תקריב אישי, נוטלים חלק בקליפ לשיר 'ער בחלום הזה", יצירת הביכורים של אפרת גורן, חברת קיבוץ עין גדי שעושה את דרכה לאלבום בכורה.
"השיר מתייחס לריקוד האנושי בין ערות תודעתית והשאיפה להיות נאמנים ואותנטיים לעצמנו כמה שאפשר", מספרת גורן, "המצב בשיר מתאר את חיינו כ'חלום' ואת ההתעוררות המיוחלת".
1 צפייה בגלריה
אפרת גורן
אפרת גורן
אפרת גורן
(צילום: גילכספי)
קראו גם >>
בקליפ, כאמור, מצולמים בקלוזאפ אינטימי 55 חברים ותושבים מקיבוץ עין גדי. "אפשר לומר שרובם המכריע לא רגיל להיות מאחורי מצלמה", מספרת גורן, "הצילומים נעשו ללא חזרות וללא הכנות מיוחדות, ההבעות, המבוכה והרגשות הטבעיים נקלטו במצלמה בספונטניות מוחלטת, כביטוי לרעיון שמאחורי הטקסט של השיר, בו אנחנו פשוט מה שאנחנו בסופו של דבר, ללא מסכות ו/או הוראות בימוי מיוחדות".
(צילום: אפרת גורן, קאלין גורן, אורין עצמון, עריכה: עמית עיני)
בקליפ משתתפים חברים ותיקים, לצד תושבים חדשים, בני משק ועובדים צעירים, שנענו בהתראה קצרה של יום. חלקם אף נשלף מרחבת חדר האוכל כדקה לפני הצילום, אשר צולם במועדון לחבר, הקיבוצי, בעזרתם האדיבה של חברים ומשפחה.
גורן, אם לארבעה ילדים, הפיקה את השיר ביחד עם בן זוגה, קאלין גורן, כאשר בהפקת הקליפ השתתף אוריאן עצמון. את עריכת הקליפ ביצע עמית עייני.
"מבחינתנו החוויה הייתה מאוד מרגשת", מסכמת גורן, "בעיקר בגלל ההתגייסות של החברים והתושבים, אשר באו לתמוך ולהשתתף באהבה ובאנרגיות הכי טובות שיש, למרות החששות לעמוד מול מצלמה ולהיחשף. החום והפירגון הקהילתי ממש חימם לנו את הלב".
כל העדכונים - חדשות קיבוץ