מהפכה דיגיטלית בקיבוצים: משבר הקורונה, ההנחיות לשמור על ריחוק חברתי והשינוי בפעילותם של ענפי השירות המרכזיים בקיבוץ, היוו זרז להשלמת פיתוח הגרסה החדשה של יישומון mekome בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים, והנגשתה ל-100 אלף המשתמשים ב-150 קיבוצים ו-10 מושבים.
2 צפייה בגלריה
(הכל באמצעות הטלפון. צילום: shutterstock)
המוצר החדש פותח בחודשים האחרונים על ידי התאגיד המשותף לקבוצת משקי הקיבוצים וחברת anagal next שבבעלות החברה לפיתוח הגליל והוא כולל שורת מודולים ההופכים את הטלפון הנייד למעין "ארנק דיגיטלי".
באמצעותו ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות: ניהול כל ענייניו הכספיים - זיכויים, חיובים ורכישות בקיבוץ, הזמנה ורכישה בכלבו המקומי ובחדר האוכל, פורטל קהילתי ובו מידע ופרטים על ענפי הקיבוץ והקהילה, הזמנת תורים אצל נותני השירותים, רשימת ממלאי תפקידים, דפי הנצחה, ארכיון פרוטוקולים ואלבומי תמונות ועוד.
בנוסף, היישומון כולל קלפי להצבעה דיגיטלית כמו באספת הקיבוץ.
המשתמש יוכל להוסיף אנשי קשר, לחייג, לשלוח הודעות לחברים והכל בלחיצת כפתור באלפון. בגרסה החדשה גישה למוצרי ושירותי "קבוצת משקי הקיבוצים", בתוכם מועדון הצרכנות "משקארד", "משקי פיננסים" ו"ביטוח חקלאי".
2 צפייה בגלריה
הארנק הדיגיטלי הקיבווצי
הארנק הדיגיטלי הקיבווצי
הארנק הדיגיטלי הקיבוצי
(צילומי מסך: יישומון מקומי.)
שרון אלפסי, מנכ"לית anagal next: "יחד עם משקי הקיבוצים השקנו את פלטפורמת הניהול המתקדמת ביותר עבור הקיבוצים. מדובר במהפכה אמיתית".
ניר ברקאי, משקי הקיבוצים, דירקטור בגוף המשותף: "על אף התקופה המאתגרת, הצלחנו לעמוד בתוכנית ולעלות לאוויר כמתוכנן, עם אפליקציה חדשנית, בה נכללים השימושים לניהול היומיומי ברמת הנהלת הקיבוץ מחד ומתן מענה מלא לכל מי שגר בקיבוץ מאידך. לשמחתנו, על פי תגובות השטח, 'פגענו' במרבית הצרכים והכל במודל תמחורי שקוף, זול ונוח".
לעדכונים נוספים - חדשות הקיבוץ