שבוע לאחר שאש שהשתוללה בקיבוץ בחן איימה על פנימית "טוקאייר", החליטו חניכי הכפר ואנשי הצוות לארגן פרויקט הוקרה לכל מי שעזר להם בזמן הפינוי.
1 צפייה בגלריה
שריפת ענק בוואדי ערה
שריפת ענק בוואדי ערה
שריפות ענק בכל האזור
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו עוד:
פנימיית "טוקאייר" השייכת לקבוצת "ג.י.א" היא פנימייה טיפולית-חינוכית פוסט אשפוזית, שבה כ־100 חניכים מגיל שמונה עד גיל 18. ביום שישי לפני שבוע פרצה שריפה בשטחים שבין קיבוץ בחן ליישוב בת חפר. חניכי הפנימייה שנמצאת בקיבוץ בחן נאלצו להתפנות, כשצוות הפנימייה עוטף את החניכים ומוודא שאף אחד לא נשאר מאחור. כוחות כיבוי אש השתלטו על השריפה ומשטרת ישראל סייעה בפינוי החניכים והצוות באמצעות רכבי משטרה. אנשי הצוות של בית הספר הגיעו למרכז הנוער בבת חפר כדי לקבל את חניכי הפנימייה.
חניכי הכפר הודו לכוחות הביטחון ולארגונים שסייעו בהתמודדות עם השריפה. כל קבוצה הכינה מכתב הוקרה וכיבוד קל עבור כוחות הביטחון, ונציגים יצאו לחלק את החבילות.
מנהל הכפר, מורן שגב: "פינוי כפר ילדים ונוער בהחלטה של דקות זה מהלך מורכב מאוד. האיזון בין הצורך במהירות לבין היכולת לעטוף בביטחון את החניכים והצוות היה אתגר משמעותי. רכבי משטרה נכנסו לכפר וביחד עם הצוות המדהים שלנו התחלנו לפנות את החניכים ליישוב הסמוך בת חפר. הגענו לבת חפר ומאותו הרגע עטפו אותנו מכל כיוון. זה היה מרגש, מחזק ובעיקר הרגשתי שיש לי על מי לסמוך".
כל העדכונים - חדשות קיבוץ