אגף צעירים ומעורבות בחברה ביחד עם מחלקת בריאות בתנועה הקיבוצית, ממשיכים את השותפות ארוכת השנים עם שירותי הדם של מד"א, זאת בניסיון להרחיב את מעגל תורמי הדם בתנועה הקיבוצית. כעת, אנו חוזרים לסבב נוסף של נתינה, שהרי הנתינה היא בדמנו, וקוראים לכל קיבוץ שלא קיים אצלו התרמה בשלושת החודשים האחרונים, להתקשר ולתאם הגעה של שירותי הדם של מד"א.
המבצע מתקיים לפי הנחיות הקורונה וההקפדות הדרושות לשמירה על הבריאות, אינו מסכן את התורם ומציל חיים של מי שזקוק לכך.
2 צפייה בגלריה
התרמת דם בקיבוץ
התרמת דם בקיבוץ
התרמת דם בקיבוץ
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
בנק הדם, כשמו כן הוא, אולם אורך חייה של מנת דם הוא 35 יום בלבד ולכן יש צורך להתרים כל השנה, ובתקופת הקורונה הצורך רק הולך וגובר. חשוב לזכור שפעילות בנק הדם מותרת לפי הכללים וההנחיות בתקופת הקורונה. כל אדם בריא בגילי 18-60 (ומגיל 17 באישור הורים) יכול לתרום, וכל תרומה מסייעת לשלושה אנשים. מערכת ייצור הדם באנשים בריאים משלימה את החוסר שנוצר בעקבות התרומה בתוך יממה, ותרומת הדם מעניקה סיפוק אדיר לתורם.
קראו גם:
מומלץ להפוך את האירוע לחוויה קהילתית עם שותפים רבים שיעודדו כמה שיותר לבוא ולתרום בדרכים שונות. בתנועה הקיבוצית מזמינים אתכם לפנות, והם ישמחו לשתף מניסיונם איך להפיץ בקרב החברים והחברות, איך לעודד צעירים ובני נוער (מגיל 17 מותר לתרום באישור הורים), תושבים ואחרים לבוא ולתרום.
2 צפייה בגלריה
דרושה תרומת דם
דרושה תרומת דם
נרתמים לתרום דם
(צילום: shutterstock)
מהתנועה הקיבוצית נמסר כי: "אנחנו כאן לכם להפוך את ההתרמה לחגיגה של מעורבות ונתינה". לפרטים נוספים - שיר גורן, מחלקת מעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית 053-4440534.
היום, יותר מתמיד, אנו זקוקים לכם ולכן - אנא צרו קשר עם מוקד ההתרמות של מד"א בטלפון 03-9101101 / דוא"ל hatramot_dam@mda.org.il או עם עדי רמות ממחלקת בריאות בתנועה, בטלפון 054-9798458.