יוצאים לדרך חדשה: שלושה חברים חדשים הצטרפו לתנועה הקיבוצית. זו ההזדמנות להכיר את הפעילים החדשים ולאחל להם בהצלחה.
3 צפייה בגלריה
דנה אדלהייט
דנה אדלהייט
דנה אדלהייט
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
דנה אדלהייט, בת וחברת ניצנים, אם לשלושה ונשואה לארז מצטרפת לסיירת הרכזים של התנועה הקיבוצית ותהיה רכזת האזור של משקי הדרום. דנה תחליף את הרכז האזור הוותיק ומי שגם היה מנהל מחלקת הרכזים בקדנציה השנייה שלו כרכז אזור בתנועה, יענקל'ה שצ'רנסקי מארז.
לאורך השנים עסקה בתחומים שונים במקביל - ניהול הפקות בקולנוע וטלוויזיה לצד טיפול בלקויות קשב וריכוז, פרסום וקופירייטינג לצד טיפולי גוף-נפש, ניהול קהילה, חינוך ותרבות. לצד זאת, למדה ניהול ומדיניות ציבורית וניהול חינוכי לתואר השני, ומילאה תפקידים מגוונים בקיבוצה ובקיבוצים אחרים.
קראו גם:
אדלהייט: "אני מאמינה כי הקיבוץ הוא קרקע פוריה לזריעת חלומות ועשיית טוב, ככל שאנו פועלים ולא רק 'מדברים על זה'. אני רואה את המשמעות של בני דורי המהווים היום 'גשר' בין הקהילות המתחברות בקיבוצים על שונותם הגדולה ועל האתגר המשמח שיש בכך. אני שמחה ומתרגשת להיות חלק מהתנועה הקיבוצית שמשכילה להתקדם ולהשתנות בלי לאבד את ערכיה המרכזיים והשפעתם על החברה כולה, ומצפה לקחת חלק בעשייה. וכמו שאמר נלסון מנדלה - 'מה שחשוב זה לא עצם העובדה שיש לנו חיים. ההבדל שעשינו בחייהם של אחרים הוא שקובע את המשמעות של החיים שאנו מנהלים' ".
3 צפייה בגלריה
יניב האגי
יניב האגי
יניב האגי
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
יניב הגי, בן 47, איש משפחה, יליד גבעתיים ומזה 15 שנים חבר קיבוץ בארי, הצטרף למטה השיתופי במקומו של איציק ארז מחצרים, שפרש לגמלאות. במהלך השנים ניהל מערכות מורכבות ורב-תחומיות במישור החברתי - מזכיר קיבוץ בארי, העסקי - מחלקת פיתוח בדפוס בארי, והטכנולוגי - ניהול פרויקטים בתחום ההיי-טק בישראל, ארה"ב וקוסטה ריקה.
כמזכיר הקיבוץ היה קול בולט במאבק תושבי עוטף עזה לשקט ולביטחון. בנוסף, משמש יניב בהתנדבות כיו"ר שותפות "ביחד" מטעם הסוכנות היהודית במועצה האזורית אשכול.
בהשכלתו, הוא מהנדס תעשייה וניהול, מגשר מוסמך ובוגר מצטיין של תוכנית MBA – טכנולוגיה, יזמות וחדשנות מאוניברסיטת ת"א.
"כמזכיר, שמתי דגש על חיזוק השיח הקהילתי, ועל המשמעות של היותנו קיבוץ. כיום אני סקרן ומתרגש להתחיל לעבוד בתנועה הקיבוצית, ולסייע למזכירים.ות הקיבוצים השיתופיים להצליח בשליחותם המורכבת", מסר האגי.
3 צפייה בגלריה
עמוס פרגון המחלקה המשפטית
עמוס פרגון המחלקה המשפטית
עמוס פרג'ון
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
עמוס פרג'ון, חבר קיבוץ נען, נשוי לבינה, אשת חינוך וגננת בקיבוץ ואבא ל- 3 בנות, הצטרף למחלקה המשפטית של התנועה במקומו של עו"ד אמיר גנז שפרש לפנסיה לאחר 24 שנים של עבודה מסורה, תחילה במחלקה המשפטית של הקיבוץ הארצי ולאחר מכן במחלקה המשותפת לשתי התנועות לאחר האיחוד.
בתום לימודי משפטים ומנהל עסקים, מילא מספר תפקידים במערכת הבנקאית, וביניהם :עו"ד במערך אשראים מיוחדים, מנכ"ל החברה לנאמנות של הבנק ומנהל מחלקה משפטית. לאחר 17 שנה בעולם הבנקאי, החליט לפנות לתחום שונה אשר במסגרתו יוכל לתרום ולהשפיע באופן ישיר על פעילות התנועה הקיבוצית, תאגידיה וחבריה. מרכז תחתיו את הייעוץ המשפטי לתאגידי התנועה ולפעילות קרנות קמ"ע.
בהצלחה לפעילה והפעילים החדשים ותודה מקרב לב לפעילים שסיימו.