אייל בצר, ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, הודיע שיתמודד על קדנציה נוספת בבחירות המקומיות הקרובות. כנס פתיחת מערכת הבחירות שלו ייערך ביום חמישי, 28.6, בשעות הערב בנהלל. הרעיון שילווה את הקמפיין של בצר ידמה אותו ל"שומר העמק".
1 צפייה בגלריה
אדם עם ניסיון והצלחה מוכחת. בצר, צילום: ארז ביטון
אדם עם ניסיון והצלחה מוכחת. בצר, צילום: ארז ביטון
אדם עם ניסיון והצלחה מוכחת. בצר, צילום: ארז ביטון
לכנס של בצר, ראש המועצה ב-12 השנים האחרונות, צפויים להגיע על פי ההערכות רבים מתושבי העמק המרכיבים את היישובים, בהם: קיבוצים, מושבים, יישובים קהילתיים וכפרי מיעוטים.
"תפקידי לשמור על העמק מול איומים דוגמת הקמת שדה תעופה בינלאומי וכנגד התוכניות להעברת שטחי שיפוט, אדמות חקלאיות וחלק מהמשאבים לרשויות אחרות", הסביר בצר. "זאת, תוך שמירה קפדנית על הערכים של ניהול תקין, מעולה, יוזם וחדשני".
"מרכיב חשוב וחיוני בתפקידי כראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, הוא לשמור על אופיו, צביונו וגבולותיו של העמק", המשיך בצר. "בשנתיים האחרונות אני מוביל, עם ראשי רשויות נוספים ועם מטה מאבק מסור ומחויב, מאבק ציבורי עיקש וחסר פשרות למנוע הקמת שדה תעופה בינלאומי בעמק.
"כראש המועצה אני נדרש גם לשמור על גבולותיה מפני ניסיונות בלתי פוסקים לנגוס בשטחיה. ועדת הגבולות הארצית, שעתידה לקבוע מחדש את גבולות המועצה ואת אופן חלוקת משאביה, עלולה לפגוע בשטחינו ובמשאבינו העתידיים".
"לנוכח האתגרים האלה, ואחרים הצפויים לנו, יש חשיבות קריטית להובלת המועצה בידי אדם בעל ניסיון והצלחה מוכחת", סיכם בצר.
"בכל פעילות ניהול מועצה כה מורכבת וגדולה, ובעיקר במאבקים לשמירת זכויות התושבים וצביונו של עמק יזרעאל, יש משקל רב להכרת המערכות השלטוניות והנהלים, ולהיותי מוכר ומוערך בקרב ממלאי התפקידים הבכירים. את ניסיוני, את האחריות ואת המחויבות שאפיינו את שירותי הציבורי, אני מעמיד לשירות תושבי העמק".