1 צפייה בגלריה
צילום: ליטל שמואלי
צילום: ליטל שמואלי
צילום: ליטל שמואלי
שרה מקטרנן, שתייצג את אירלנד בתחרות האירוויזיון שתתקיים בישראל בחודש מאי, כנראה לא יכלה לחכות עד האירוע הגדול, וכבר כעת הגיעה ארצה כדי לטעום קצת מארץ הקודש. את ביקורה היא תיבלה בקפיצה לקיבוץ אילות, הקיבוץ הדרומי בעולם.
בקיבוץ לא נותרו אדישים והתרגשו מאוד מהביקור של המתמודדת האירית, שחגגה יום הולדת 25. הם החליטו להפתיע אותה בעוגה מעוצבת עם לוגו האירוויזיון, דגל אירלנד ולוגו קיבוץ אילות, וגם במתנה עם תוצרת מקומית וחקלאית של הקיבוץ והערבה הדרומית.
את העוגה העניקו לה ילדי קיבוץ אילות שהגיעו מאופרים ולבושים בפיג'מות. כדי שלא תחשוב שתמיד מסתובבים כך בקיבוץ, זכתה מקטרנן להסבר מפורט על חג פורים ועל "יום הפוך" שצוין בדיוק אילות.
מקטרנן פרסמה תמונות בעמוד האינסטגרם שלה וכלי התקשורת באירלנד מיהרו להציג את הפוסט. בראיון לתחנת הרדיו האירית RTE היא סיפרה: "ילדים מהקיבוץ הביאו לי עוגת אירוויזיון פנטסטית ושרו לי שירי יום הולדת. התרגשתי. זה היה ממש מתוק ומתחשב מצידם".
מדובר במתמודדת מעוררת עניין שכן הופעלו עליה לא מעט לחצים וקריאות להחרים את האירוויזיון בישראל, אך היא לא נכנעה ונראה שהביקור בארץ השאיר עליה רושם טוב. שרה מקטרנן תופיע באירוויזיון שיתקיים בתל אביב עם השיר "22". אירלנד היא שיאנית הזכיות באירוויזיון והמדינה היחידה שזכתה שלוש פעמים ברצף.