אסף לנגלבן (48) מקיבוץ כפר סאלד, שכיהן בעשור האחרון כראש האגף המוניציפלי במועצה אזורית הגליל העליון וכרמ"ט המועצה בחירום, מסיים בימים אלו את תפקידו במטרה להיערך להשקת הקמפיין שלו על ראשות המועצה, לקראת הבחירות שיתקיימו באוקטובר הקרוב.
1 צפייה בגלריה
אסף לנגלבן
אסף לנגלבן
אסף לנגלבן
(צילום: ארז ביטון)
לנגלבן, שימש לפני כן במשך כמה שנים כקב"ט המועצה, הקים את האגף המוניציפלי וצפוי להכריז במהלך התקופה הקרובה על התמודדותו. לבקשת המועצה, לנגלבן דחה את מועד סיום תפקידו, לצורך ניהול תרגיל החירום הגדול שהתקיים בשבוע שעבר באזור, שכלל היערכות להתמודדות עם רעידת אדמה גדולה.
לנגלבן יצא לחופשה שלאחריה יתפטר מכל תפקידו כפי שדורש החוק. לנגלבן: "המועצה עבורי היא בית שנתן לי הרבה בחיים האישיים והמקצועיים. בחודש הקרוב אנוח מעט ואבלה זמן איכות עם ילדי ובמקביל אקיים פגישות עם תושבי המועצה במטרה להבין לעומק את הצרכים והרצונות שלהם.

קראו גם:

"לצד הכרות עמוקה עם האתגרים של כל מי שחי כאן, אני מביא איתי ידע רב על המערכת המועצתית, על השותפים סביבנו והיכרות מעמיקה עם מוסדות המדינה. אני מרגיש כבר עכשיו תמיכה מקיפה מאנשים ששמעו שאני שוקל לרוץ, והם אלו שנוטעים בי את ההכרה שהשליחות שבחרתי היא נכונה. זה צו החיים שבחרתי. המועצה היא בית ואני מחכה לעמוד בראשה ולהוביל אותה קדימה".