מרכז הגישור הקהילתי במועצה אזורית יואב אושר השבוע, באופן רשמי, לגשר בתיקים של בית המשפט לתביעות קטנות. ההכרה הושגה לאחר שהמרכז עמד בהצלחה בתנאי הסף ובקריטריונים שנקבעו על ידי בית המשפט.
1 צפייה בגלריה
בניין המועצה האזורית יואב
בניין המועצה האזורית יואב
בניין המועצה האזורית יואב
(צילום: באדיבות המועצה האזורית יואב)

מהמועצה האזורית נמסר כי מרכז הגישור הקהילתי שם לו למטרה לספק פלטפורמה מקצועית וניטרלית לפתרון סכסוכים ומחלוקות בתוך קהילת יואב. ההכרה מהווה משאב רב ערך, ומאפשרת הענקת שירותי גישור המקדמים דיאלוג, הבנה ופתרון סכסוכים בשלום בין התושבים.
ההכרה במרכז הגישור על ידי בית המשפט מדגישה את מחויבות המרכז לשמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, יושרה והגינות.
עם אישור בית המשפט, אנשי הצוות והמגשרים במרכז יזכו לניסיון רב ערך אשר יעניק להם את היכולת הדרושה לגישור במגוון רחב של סכסוכים, לרבות, אך לא רק סכסוכי שכנים, סכסוכי משפחה, סוגיות הקשורות לרכוש ומחלוקות בין אישיות. המגשרים המיומנים והמנוסים של המרכז מוכנים לספק הדרכה חסרת פניות ולאפשר שיחות בונות שמטרתן למצוא פתרונות מועילים הדדיים.

קראו גם:

ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר ציין כי ההכרה של בית המשפט במרכז הגישור מהווה חותמת לאיכות ולמקצועיות השירות שהמגשרים ביואב מעניקים לתושבים. "אני קורא לכל מי שנקלע לסכסוך להשתמש בשירות חשוב זה", אמר לרנר.
המרכז לגישור קהילתי ביואב מהווה פלטפורמה לטיפוח החוסן הקהילתי והטמעת השיח המכבד והמגשר. במרכז מאמינים בתוקף כי על ידי מינוף כוחו של הגישור ניתן ליצור סביבה שלווה ומכילה יותר עבור כל התושבים.
עשרות מגשרים תושבי האזור הינם פעילים במרכז על מנת לקדם את השיח המגשר והמכבד ומתנדבים לקיים גישורים בקהילה.