בשלושת החודשים האחרונים נאלצו תושבי משגב להרחיק אל מחוץ ליישובים כדי לקבל שירותי דואר בסיסיים. הסיבה: תקלה במחשב של השירות ברכב הדואר נע המגיע מדי יום ונותן שירותים כמו ביצוע תשלומים של בנק הדואר, שליחת חבילות, רכישת בולים ועוד.
1 צפייה בגלריה
מענה מהיר. ח"כ ענבר בזק
מענה מהיר. ח"כ ענבר בזק
מענה מהיר. ח"כ ענבר בזק
(צילום: נחום סגל)
תושבת יובלים: "מדובר בתקלה מתמשכת ברכבי הדואר. מאלצים אותנו לנסוע לכרמיאל, סכנין, חיפה או הקריות כדי לבצע פעולות בסיסיות מעבר לשליחת מכתב. אנחנו מורגלים בתקלות שונות בדואר, פעמים רבות זה קורה, אבל הפעם מדובר בתקופה ממושכת במיוחד".
קראו גם:
ח"כ ענבר בזק, המתגוררת ביובלים: "פנתה אלינו האחראית על הדואר במשגב, לאור שירות הדואר הנע החסר והחלקי. על אף שהגיע לאזור, בימים רבים לא פעלה התקשורת ומערכת המחשוב ברכב הדואר, וכתוצאה מכך כל השירותים שכרוכים בתשלום ובתקשורת לא היו ניתנים לביצוע, מה שייתר למעשה את השירות הנייד.
"פניתי למנכ"ל הדואר, שהפנה את הנושא לבדיקה, והובהר כי אכן הייתה תקלת תקשורת ברכב, אך פעלו לתיקון הבעיה, והשירות חזר לסדרו. מרשות הדואר נמסר לי כי לאור הפנייה יקפידו מעתה על בקרה הדוקה יותר על פעילות קו הדואר הנע. הפנייה מהשטח הביאה לכך שניתן היה להציף את הבעיה, לסייע בטיפול בה ובעיקר לפעול כדי למנוע אותה בהמשך".
לעדכונים - חדשות הקיבוץ