"סוף השבוע מאפשר לי מנוחה וזמן איכות עם המשפחה, אחרי שבוע מאוד עמוס במיוחד בתקופה הזאת בעבודה, בחמת גדר - ספאטבע, שהוא אתר חורף מובהק".
1 צפייה בגלריה
מאיר ברקן
מאיר ברקן
מאיר ברקן
(פרטי)
כך אומר השבוע מאיר ברקן מקיבוץ דגניה ב', המתגורר בהרחבה של הקיבוץ מזה 12 שנה לאחר שעבר מקיבוץ האון.
ברקן (66) הוא מנהל שיווק וקשרי לקוחות באתר המרחצאות של חמת גדר, נשוי, אב לשניים וסב לשניים והחורף עבורו זו עונה די עמוסה: "עבורי זה גלגול שני באתר; לאחר חמש שנים חזרתי לביתי השני שבו עבדתי ברצף 16 שנים. אני מאוד אוהב את מקום העבודה שלי ואת הצוות איתו אני עובד ונהנה לראות את הציבור הרחב מבלה באתר.
"לפיכך, ההתנהלות הרצופה בשגרת היום-יום הנוכחית לצד העבודה האינטנסיבית מביאה אותי לחשוב ולהעמיק, כך שלקראת השבת אני מאתר, לומד ושולח נוסח משלי לפרשת השבוע לחברים וקבוצות רלוונטיות.
קראו עוד>>>>
"אני מוצא בפרשת השבוע הזדמנות לחשיבה מעמיקה ומעניינת, מעבר לטרדות היום. נוסף על כך, אני לוקח חלק בפעילות חתירה בסירת הדרגון המסורתית בכנרת וזאת כדי לשמור על הבריאות, הכושר והשפיות, בנופי הכנרת הקסומה והיפה".
מי מכין את ארוחת שישי בערב?
"לרוב אשתי, שיודעת לבשל מטעמים נהדרים. לעתים קייטרינג מקומי פותר אותנו מהמלאכה ולעתים גם אני מבשל מיני תבשילים, מרקים וסלטים".
האם אתה הולך לבית כנסת?
"הנוכחות שלי בבית הכנסת היא לרוב בחגים כאשר אני מתכבד לתקוע בשופר בראש השנה וביום כיפור ולעתים רחוקות להשלמת מניין לקריאת התורה".
עושים אצלכם קידוש בערב שבת?
"משפחתנו המתרחבת מתכבדת בקידוש מסורתי מיוחד ואותנטי למשתתפים, אותו אני מוביל בשמחה".
אתה מצליח לנוח בשבת?
"עד כמה שאפשר בלי להחמיץ רכיבת אופניים, טיפול בגינה בעצי הפרי ואני לא מוותר על
זיכרון ילדות מיוחד מהשבת שלך?
"כמי שגדל בקרית חיים ליד הים עם חוויות ילדות מדהימות לצד משפחה חמה ומיוחדת - אני בא מבית של ניצולי שואה, אני לא שוכח את אווירת השבת בבית ואת החמין המשפחתי אותו היינו עושים בטאבון משותף שכונתי. ומכאן - ארוחת השבת היתה חובה וההתכנסות משפחתית שהיתה, קודמת לכל דבר אחר".
לעדכונים: חדשות הקיבוץ











בשער:
שלומית פחימה צילום:
אביהו שפירא
אביחי שטרן צילום:
אפי שריר
מבנה מוזיאון התנ"ך לשעבר צילום:
יוסי וקנין