ימי שני ידועים כימי החופש של הספרים לסידורים והכשרות, אך הספר גיא חראזי מיבנה החליט בשנתיים האחרונות שהוא מקדיש את הימים האלה כדי לספר בהתנדבות בוגרים על הרצף האוטיסטי.
1 צפייה בגלריה
"זה ממלא". גיא חראזי עם מאריק רבינוביץ בפעולה
"זה ממלא". גיא חראזי עם מאריק רבינוביץ בפעולה
"זה ממלא". גיא חראזי בפעולה
(צילום: רותם גולדשטין)
אחת לשבועיים בימי שני הוא מגיע למרכז המוזיקה והתעסוקה של אלו"ט לבוגרים עם אוטיזם בגבעת ברנר והופך את חדר האמנות במרכז התעסוקה למספרה של ממש, ומספר במשך שלוש שעות כ־15 חברים.
כשחראזי מגיע למספרה המאולתרת, היא מתמלאת ברגעי קסם, ויש לו תקשורת מיוחדת עם הצעירים, והוא נותן יחס אישי ורגיש לכל אחד, כשברקע מתנגנים להיטים של עדן חסון או ישי ריבו, לבקשת החברים.
"אחותי עשתה במרכז שירות לאומי וכך הכרתי אותו", מספר חראזי. "כשהפכתי לעצמאי, החלטתי שאני רוצה לתרום סכום כסף מסוים בכל חודש, אבל אז הגעתי למסקנה שהנתינה היא יותר משמעותית עבורי ועבור אחרים, אם היא נעשית באופן אישי, וזו חוויה מספקת לגמרי".

קראו גם:

בהתחלה, הוא מספר, היו מסבירים לו אילו תספורות כל אחד רוצה וצריך, אך היום הוא כבר מכיר את החניכים אישית.
"הם נכנסים לחדר אחד־אחד ואני שם להם שירים, והקשר איתם נהיה קשר קרוב. ביום ההולדת שלי הם שולחים לי סרטונים וברכות, זה מאוד מרגש אותי. החוויה כל כך כיפית וזה ממלא".
באלו"ט ממשיכים לגייס מתנדבים עבור מגוון מסגרות העמותה בכל רחבי הארץ, בהן מסגרות חינוכיות לטיפול בפעוטות ובילדים, "בתים לחיים" ומרכזי לימוד ותעסוקה.
מידע נוסף על התנדבות במייל [email protected]