16 שנים לבש דיין משה (כן, שם פרטי דיין) מקיבוץ עין גדי חליפה ועניבה ויצא לעבודתו כמנהל בכיר, אחראי על צוות עובדים, במלון. בשנים האחרונות העפיל עד לתפקיד הסמנכ"ל, אבל רק כשהגיעה הקורונה והשביתה את ענף התיירות, הבין שהייעוד שלו אחר לחלוטין.
2 צפייה בגלריה
דיין משה
דיין משה
דיין משה. הגשים חלום
(צילום: מירב איילון)
בזכות הקורונה הבין משה שמיצה את עולם המלונאות, וחשב לעצמו שאולי הגיעה העת להגשים חלום ישן: להיות נהג הסעות ילדים!
משה, שעד היום מתנדב לשירות מילואים פעיל כנהג משאיות תובלה כבדות, מגדיר את עצמו כ"איש של אנשים ומת על ילדים", וכאשר נפלה ההחלטה, מיהר לבצע אותה. הוא הודיע על סיום עבודתו במלון ונרשם ללימודי נהג אוטובוס. לא עניין פשוט עבור מי שגר במקום יפה אך מרוחק כמו עין גדי.
הוא עבר לגור חודשיים בעיר הגדולה, באר שבע, שכר דירה ולמד בשקדנות עד שהוציא את רישיון האוטובוס המיוחל. עם קבלת הרישיון ב"טיימינג נפלא", לדבריו, הוא מצא עבודה באזור ים המלח, והיום הוא נהג הסעות ילדים לבתי הספר האזוריים בחבל צפון ים המלח.

2 צפייה בגלריה
דיין משה
דיין משה
דיין משה. "אוהב אנשים ואוהב ילדים"
(צילום: מירב איילון)

ימים ספורים לאחר שהחל בעבודתו כבר הבינו הילדים שלא מדובר ב"עוד נהג הסעות" אלא ב"דיין הנהג". הוא עוזר לקטנטנים עם התיקים הכבדים במדרגות, מארגן שלטי מזל טוב לחגיגות ימי הולדת שנערכות באוטובוס, ומקבל כל בוקר בשמחה וחיוך את כל הילדים, בני ה-6 ועד ה-18, שהפכו כבר לחבריו לנסיעה.

קראו גם:

לא מדובר בעבודה קלה, בשל המרחקים הגדולים מדובר בנסיעות שאורכות כ-45 דקות לכל כיוון, אבל דיין משה, אומר חד משמעית ובצורה מעוררת השראה: "אני מאושר ושמח בקריירה החדשה ובחלום שהתגשם". הלוואי על כולנו!