לקראת חג החנוכה תוקם במתחם יטבתה בדרך לאילת חנוכייה בגובה 3 מטרים על גג הפונדק עצמו אשר תראה למרחקים. "אנו נקיים הדלקת נרות מסורתית בכל יום בפונדק, מלווה בשירים סופגניות ואווירת חג מוארת" מספר אלון סגל מנהל השיווק של המתחם. בנוסף נציע במהלך חופשת חנוכה בפארק יטבתה מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה
3 צפייה בגלריה
יטבתה
יטבתה
יטבתה
(צילום: יח"צ)
הפארק הינו מרכז מבקרים חווייתי לכל המשפחה, החושף את סודות טעם יטבתה, ומשלב חוויה, הנאה ותוכן מסביר אלון סגל מנהל השיווק של פארק יטבתה. מאז השקתו הפך לאטרקציה תיירותית לנוסעים ולתיירים המגיעים לאילת ולערבה הדרומית. "פארק יטבתה מספר את סיפורו של קיבוץ יטבתה והסביבה המדברית. השילוב של חוויה ותוכן מעניקים הנאה ומזכרת ייחודית למבקרים בכל הגילים" מסביר סגל.
בפארק קיימות מגוון רחב של פעילויות מותאמות למשפחות ולילדים בכל הגילאים:
קיבוץ ומחלבה - במתחם הראשון מוקרנים שני מייצגים המספרים את הדרך ההיסטורית מראשית הקמת הקיבוץ (ראשון הישובים בערבה), התמודדות עם הסביבה המדברית והריחוק הגיאוגרפי. וכפי שדוד בן-גוריון סיכם במילותיו ביום העלייה על הקרקע: "תעיזו, תתמידו, תצליחו!". המיצג השני ממחיש את החזון מהקמת המחלבה ועד היום, אחת מהמחלבות המובילות בישראל. צפו להפתעה מרעננת.

3 צפייה בגלריה
יטבתה
יטבתה
יטבתה
(צילום: יח"צ)

עולם המדבר – סימולציית נסיעה ברכב שטח, שמוביל את המבקרים בתוך קרבי נוף מדברי. נסיעה מסעירה אמיתית שהופכת לחוויה שזכורה לכל החיים. בנוסף, במתחם המדבר ניתן לשלב לילדים גם משחק בארגז חול, קיר טיפוס ומשחקי חשיבה.
רחבה חופשית – במתחם מוצע למבקרים מתחם פתוח עם מתקני משחק לכל גיל, הרבה שטחי מנוחה ואתנחתא מהדרך. מוצע, בתשלום נפרד, נסיעה על מיני טרקטורים.
משחקי חווית רפת וחליבה – המבקרים צוללים אל תוך העולם הסודי של "טעם יטבתה", ונפגשים מקרוב עם פרות מדומות בגודל אמיתי במשחקי חליבה ועוד.

3 צפייה בגלריה
יטבתה
יטבתה
יטבתה
(צילום: יח"צ)

בנוסף, במתחם יטבתה נמצא פונדק יטבתה המיתולוגי המאפשר למבקרים ליהנות ממטעמים וטעמים ישראלים באווירה מדברית-קיבוצית. ארוחות, גלידת בוטיק, חנות נוחות וחנות מזכרות ומתנות.

קראו גם:

מחיר: כניסה לסיור לפארק - 25 שקלים.
איך מגיעים: כותבים בוויז – פונדק יטבתה או נכנסים לאתר.
לפרטים נוספים: 053-4768290 אימייל: [email protected].