בקיבוץ מענית במועצה האזורית מנשה פותחים את שנת 2024 עם קליטת 27 משפחות לשכונת הגינה, השכונה החדשה שנבנתה.
2 צפייה בגלריה
קיבוץ מענית
קיבוץ מענית
שכונת הגינה
(צילום: קורום)

זהו השלב השלישי אותו מובילה חברת קורום ביחד עם מנהלת הקיבוץ בפרויקט הקליטה והצמיחה במענית. תהליך המסירות החל בסוף שנת 2023 ואמור להסתיים במהלך חודש פברואר 2024.
שקד סירוטקין, ילידת הקיבוץ, שנכנסה לאחרונה עם משפחתה לביתם החדש בשכונת הגינה, מספרת: "לפני 6 שנים, החלטנו בעלי, חמי ואני לחזור לקיבוץ שבו גדלתי ביחד עם בתנו עומר. גרנו לפני כן במודיעין והחלטנו לעשות שינוי באורח החיים, בדיעבד זאת ההחלטה הטובה ביותר שעשינו. רצינו להגשים חלום, לגור במרחבים של הקיבוץ, צורך שהתחדד מאוד בתקופת הקורונה והסגרים, רצינו להיות קרובים למשפחה ולחיות באיכות חיים שאליה התגעגענו. כאשר נפתחה האפשרות לפעימה נוספת עבור בנים ממשיכים, כמובן שנרשמנו".
"בניית בית בכלל ובית בסביבה קיבוצית זה פרויקט מורכב שצריך לדעת לנהל", הוסיפה, "בהתחלה חששתי שאולי זה גדול עלינו, אבל בזכות המעטפת שקיבלנו ממנהלת הקיבוץ ומקורום – חברת הניהול, צלחנו את המשימה".

2 צפייה בגלריה
משפחת סירוטקין
משפחת סירוטקין
משפחת סירוטקין
(צילום: פרטי)
קראו גם:

קרן קנדלקר, יו"ר מנהלת הדיירים הבונים ודיירת בשכונת הגינה: "שכונת הגינה, לעומת שתי השכונות הקודמות שנבנו במענית, מתאפיינת בכך שמחציתה מאוכלסת על ידי חברי הקיבוץ, בנים ממשיכים ובנות ממשיכות ומחציתה, נכון להיום, מאוכלסת על ידי תושבי חוץ שגרים בבתים בשכירות, ובהמשך יעברו לגור בהם חברי הקיבוץ. דבר נוסף שמייחד את השכונה הייתה רמת המעורבות הגבוהה שלנו, הבונים, בכל תהליך התכנון, האדריכלות והבנייה, והיום כאשר רוב השכונה כבר מאוכלסת אפשר לראות שיש לנו שכונה מדהימה".
נמרוד רבר, מנכ"ל קורום הנדסה וניהול: "בצל המלחמה ובמציאות המורכבת שבה אנחנו חיים, אנו גאים על השלמת השלב השלישי בפרויקט קורום במענית. אכלוס השכונה בימים אלה הוא הוכחה לכך ששותפות לדרך, אמון ואמונה חזקים במטרה מאפשרים לבנות, לצמוח ולחזק את ההתיישבות בכל חלקי הארץ. אני מברך את קהילת מענית על הצמיחה הגדולה בעשור האחרון ועל השותפות האמיתית לאורך הדרך".