תושב אור עקיבא (31), הקים חממת סמים בשמורת הטבע 'בריכת התמסח' שהיא חלק מנחל התנינים שבחוף הכרמל.
2 צפייה בגלריה
פקחי שמורת הטבע והגנים בחממה
פקחי שמורת הטבע והגנים בחממה
פקחי שמורת הטבע והגנים בחממה
(צילום: מג"ב)
השמורה נמצאת בין כביש 4 לכביש 2, בקטע שבאזור קיבוץ מעגן מיכאל. פקח של רשות שמורות הטבע והגנים שהגיע למקום, הבחין בסימנים מחשידים שהובילו אותו לגילויה של החממה אותה הקים התושב, שהוא גם בעל עבר פלילי בסחר בסמים ועבירות נוספות.
קראו גם:
לדברי הפקח, במהלך סיור שגרתי בשטח השמורה, הוא הבחין בצמחיה רבה שנרמסה, וגם בשקי אדמה ועציצים שהובאו למקום. כמו כן נמצאו לוחות סולאריים מחוזקים בבזנטים, מהם יצאו כבלי חשמל למצבר, עם שביל שנפרץ לכיוון נחל התנינים, שם הותקנה משאבה עם צינור, לצורך השקיית צמחי הקנאביס. המגדל טען מצדו בחקירתו, כי 16 הצמחים הם לשימוש האישי.
צפו:
(צילום: מג"ב)
הפקח דיווח על חשיפתו למג"ב, שהציבו מארב לסוחר הסמים שנצפה מגיע למקום ומטפל בגידולים שלו. לאחר שתועד היטב כשהוא מסדר ומשקה את הצמחים, הוא נעצר, ויחד עם כתב האישום שהוגש נגדו על גידול הקנאביס, הוא מואשם גם בעבירות של פגיעה בשמורת טבע, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שי לוי
עו"ד שי לוי
עו"ד שי לוי
(צילום: פרטי)
עו"ד שי לוי, סניגורו של מגדל הקנאביס, טוען כי לא ניתן היה לדעת שמדובר בשמורת טבע, וכי מדובר במספר שתילים בודדים שהלקוח שלו גידל לצרכיו האישיים בלבד. "מי שמגדל למטרת סחר, שותל כמה עשרות או מאות שתילים, ולא 16, שמהם אולי רבע ישרדו לשמש את הלקוח שלי לצריכתו העצמית", הסביר עו"ד לוי.
כל העדכונים - חדשות ראשון לציון