בחירות 2023 בעמק יזרעאל: שלט בחירות של המועמדת לראשות המועצה שלומית שיחור רייכמן הושחת על ידי אלמונים במהלך חג ראש השנה.
3 צפייה בגלריה
השלט שהושחת
השלט שהושחת
השלט שהושחת
(צילום: פרטי)
מדובר בשלט שהוצב בשטח חקלאי, סמוך לכביש 73, בין מושב נהלל לקיבוץ רמת דוד. אלמונים חתכו את תמונתה של שיחור רייכמן מהשלט וזרקו אותו בשדה.
השחתת שלט הבחירות של המועמדת היחידה לראשות המועצה עורר זעם רב בקרב תושבים רבים, נשים וגברים, שראו בכך מעשה של הדרת נשים.

3 צפייה בגלריה
השלט שהושחת
השלט שהושחת
השלט שהושחת
(צילום: פרטי)

יעל יחיאלי, מייסדת מיזם 5050, הגיבה בחריפות לאירוע: "אנחנו חודש וחצי לפני הבחירות, לצערנו ונדליזם מגדרי זו תופעה מתפשטת. יש כאן אנשים שלא רוצים לראות נשים לא במרחב הציבורי ולא בעמדות מפתח. אני פונה למשטרת ישראל ודורשת טיפול מיידי. לא יכול להיות שבנוסף לאתגר ההתמודדות על תפקידים ציבוריים, המתמודדות יאלצו להתמודד עם השחתת הפנים שלהן. זו מגיפה וצריך לטפל בה".

3 צפייה בגלריה
שלומית שיחור-רייכמן
שלומית שיחור-רייכמן
שלומית שיחור-רייכמן
(צילום: נחום סגל)
קראו גם:

שלומית שיחור רייכמן מסרה בתגובה למקרה: "המועצה בראשותי תהיה בעשר השנים הבאות עם אפס סבלנות להדרת נשים מהמרחב הציבורי. לא תימחק או תיעלם אף אישה משום מקום. אנו נבטיח שוויון מגדרי בייצוג בהנהלת המועצה, בתאגידי המועצה כיושבות ראש וכנציגות ציבור, אנו נקדם חינוך לשוויון מגדרי, נקדם תעשיית פמ-טק, כך שגם בתחום זה נהיה המועצה המובילה בישראל. נוכח המסר המאיים על נשים בכלל, החורג ממסגרת הקמפיין, הייתי מצפה מכלל המועמדים לראשות המועצה לגנות בשאט נפש תופעה זו. זו לא דרך העמק. אנו כמובן ממשיכים וממשיכות קדימה עד שאוביל את העמק לטובת כלל התושבות והתושבים".