ביום שני השבוע התקיים במלון "קדמא" בשדה בוקר כנס ראשון לקראת הקמת מינהלת תיירות אזורית של הנגב. המינהלת, הצפויה לקום על בסיס עקרונות בינלאומיים המקובלים ביעדי התיירות המובילים בעולם, מבקשת לייצר מעטפת ניהולית הוליסטית לחוויית התייר בנגב הישראלי, אותו מקדם משרד התיירות כמותג בינלאומי על פי החלטת ממשלה.
1 צפייה בגלריה
המשתתפים במפגש. "רגע מכונן"
המשתתפים במפגש. "רגע מכונן"
המשתתפים במפגש. "רגע מכונן"
(צילום: 'ר.א.ש תיירותי')
קראו גם:
בכנס השתתפו גורמים הפועלים למען קידום התיירות בנגב, ביניהם ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, מנכ"לית קרן מיראז' ישראל, ניקול הוד סטרו, מנהלת מותג נגב במשרד התיירות, אביטל קוצר אדרי, ובכירים נוספים מהתחום.
הארגון שיוקם, צפוי לתת מענה לכלל גורמי התיירות בנגב, ביניהן עמותות התיירות הפועלות במרחב, הרשויות המקומיות ועסקי התיירות במרחב, שכיום מספרם למעלה מ־1,500. מי שיוביל את המהלך להקמת המינהלת הוא מומחה התיירות הבינלאומי, ד"ר שחר שילה, עד לאחרונה מנהל תיירות הר הנגב, שאמר: "מדובר ברגע מכונן בקידום הנגב הישראלי בעולם".
ראש המועצה האזורית רמת הנגב פתח את הכנס ואמר: "באזור הר הנגב קיים כיום מחסור של בערך אלף חדרי מלון, על מנת למלא את צורכי וביקושי התיירות. אנו מחזקים את ידי משרד התיירות שקבע לעצמו כיעד את קידום המוצר הדרומי, על מנת לפתח תיירות בת־קיימא שתמשוך אירופאיםף בפרטף ותיירים זריםף בכללף למדבר הישראלי. המדבר שלנו מציע יתרונות ייחודיים, ועם תכנון נכון, יהווה בעתיד הקרוב יעד תיירות בינלאומי".