שנה לאחר ההכרזה על הליך המיזוג בין שתי יצרניות מגופי המים הקיבוציות: א.ר.י בבעלות קיבוץ חרוב שברמת הגולן ודורות מגופי מים בבעלות קבוצת Mat holding הספרדית, מודיעות החברות על השלמת הליך המיזוג תחת חברה חדשה בשם Aquestia.
מגופי בקרה הם "ברזים" הממוקמים בתוך צנרות ומערכות שונות.
1 צפייה בגלריה
גיא שגיא, מנכ"ל החברה
גיא שגיא, מנכ"ל החברה
גיא שגיא, מנכ"ל החברה
(צילום: פרטי)
קראו גם:
עסקת המיזוג בין השתיים שיצאה לדרך לפני כשנה בהיקף של כ-100 מיליון דולר (בתצורה של החלפת מניות), כוללת גם את חברת OCV, הפועלת באוקלהומה, ארצות הברית, המתמחה בייצור והפצה של מגופי בקרה הידראוליים אוטומטיים ונרכשה על ידי החברה הספרדית בשנת 2018.
את החברה החדשה Aquestia, שנמצאת בבעלות Mat holding (51%) וקיבוץ כפר חרוב (49%), מנהל גיא שגיא אשר שימש בתפקידיו האחרונים כסמנכ"ל התפעול של חברת נטפים וכמנכ"ל IDE טכנולוגיות מים.
החברה החדשה תפעל במספר רחב של תחומים, בהם: מערכות הולכת מים, חקלאות, גינון ונוף, מערכות הולכת שפכים, יישומים תעשייתיים בתחומי מכרות, מי נטל, התפלת מים, כיבוי אש, תדלוק תעופה, מערכות מים מסחריות, טיפול במים וסינון ומדידת מים.
שגיא: "מטרתנו היא ליצור חברה מובילה בשוק העולמי בתחום השליטה וניהול של מערכות הולכת נוזלים, תוך שימוש בטכנולוגיות ופתרונות מתקדמים לחיזוק הקשר ויצירת הזדמנויות חדשות עבור לקוחותינו, הן בישראל והן ברחבי העולם. אנחנו מטמיעים במוצרינו פתרונות דיגיטליים לניהול רשתות מים ושפכים, אשר מגדילים את יעילות אספקת המים, משפרים את השירותים, מפחיתים עלויות, מאריכים את מחזור חיי התשתית ומעל הכול תורמים לשימוש אחראי במשאבים. בכוונתנו למנף את המיזוג לחדירה לטריטוריות נוספות כדוגמת מדינות המפרץ הפרסי, ודרום מזרח אסיה".
כל העדכונים - חדשות קיבוץ