משרדי הוספיס גליל עליון עברו בשבוע שעבר מראש פינה למשכנם החדש בצומת כח, שם התקבלו אנשי הצוות בחום על ידי הבעלים של המתחם, אשקר חנה, ומנהל המתחם שלומי קישניובסקי.
1 צפייה בגלריה
הוספיס גליל עליון
הוספיס גליל עליון
הוספיס גליל עליון
(צילום: ד"ר מיכה דה פריס)
ההוספיס הוקם בשנת 1994 על ידי פרופ' ננסי קרוליין, ומאז הוא מאפשר לחולים סופניים סביבת חיים תומכת, תוך שמירה על כבודם בשלבים האחרונים של חייהם.
השירות בהוספיס ניתן על ידי צוות מקצועי ומיומן, המסייע לחולה ומשפחתו בהיבטים הפיזיים, הנפשיים, הרוחניים והחברתיים של ההתמודדות עם מחלה מאיימת חיים. שירותי הוספיס לחולי סרטן ולחולים במחלות סופניות אחרות ניתנים בביתו של החולה, ללא תמורה, לכל הפונים לקבלת סיוע. הוספיס גליל עליון נחשב מיום היווסדו לחלוצי ופורץ דרך בתחום הטיפול בחולים סופניים. במשך השנים הפך למודל של עבודת צוות ומתן טיפול פליאטיבי מהמעלה הראשונה.
דפנה אברהמס, מנכ"לית הוספיס גליל עליון: "אני מבקשת להודות למועצת ראש פינה על אימוץ וחיבוק ההוספיס. כעת הגיע הזמן לעשות את השלב הבא ולהתחבר למתחם הבריאות של הצפון, להיות חלק מהקהילה, ממקום נגיש ומחבר שמאפשר קירבה לתחום הטיפול הפליאטיבי".

קראו גם:

יעל בלייך, אחות ומנהלת המערך הסיעודי של ההוספיס: "המעבר לצומת כח מאפשר לנו להתרכז במשאב אנושי המיוחד שהוא הצוות שלנו והקהילה בתוכה אנו פועלים ולהמריא ביחד לעוד ועוד עשייה תומכת ומחזקת".