הדס דניאלי ילין, המועמדת לראשות התנועה הקיבוצית בבחירות שיתקיימו ב 13 בפברואר, הודיעה אמש (יום א') כי איתי זידנברג, תושב קיבוץ בית קמה ומי שמילא בהצלחה רבה שורה של תפקידים ציבוריים בשנים האחרונות, מצטרף אליה כמספר 2 וכמי שיכהן לצידה בתפקיד המשנה למזכ"ל התנועה לאחר הבחירות.
1 צפייה בגלריה
איתי זיידנברג והדס דניאלי ילין
איתי זיידנברג והדס דניאלי ילין
איתי זיידנברג והדס דניאלי ילין
(צילום: אילן ספרא)


זידנברג, המוכר כאחד המנהיגים הצעירים והערכיים בחברה הקיבוצית, מילא בעבר שתי קדנציות כמזכ"ל השומר הצעיר, במהלכן הוביל את התנועה לתהליך מאתגר של בניית שותפות עמוקה בין חבריה לחברי תנועת הבוגרים.
בנוסף, מילא זידנברג שורה של תפקידים בקיבוצו, בית קמה, במסגרתם הוביל את המהלך לחידוש הקליטה לחברות בקיבוץ, לאחר המשבר הגדול שפקד אותו בשנות ה-90. כיום הוא מכהן כראש אגף יישובים ואסטרטגיה במועצה האיזורית בני שמעון.

קראו גם:

הדס דניאלי ילין, המועמדת לראשות התנועה הקיבוצית: "אני גאה ושמחה על הצטרפותו של איתי זידנברג להתמודדות שלי על ראשות התנועה הקיבוצית. איתי הוא אחד המנהיגים הצעירים הערכיים והבולטים בחברה הקיבוצית, אשר מילא שורה של תפקידים ציבוריים, בקיבוצו, בית קמה, בשומר הצעיר, בתנועה הקיבוצית ובכלל.
"כשאעמוד בראש התנועה, ואיתי לצדי כמשנה למזכ"ל, נהיה יחד צוות חזק שינהיג את התנועה הקיבוצית לעידן חדש של עשייה, שגשוג והובלה".
איתי זיידנברג: "התנועה הקיבוצית נמצאת היום בשעה הקשה בתולדותיה, האתגרים הניצבים בפניה הם עצומים. אלו ימים בהם התנועה נדרשת למנהיגות שתוביל אותה בדרך ערכית ותחדש את הרלוונטיות שלה לחבריה ולחברה הישראלית. אני בטוח ביכולת של הדס ושלי ובשילוב הכוחות ביננו להוביל את התנועה בדרך הזאת".