שם: ליטל לינר. גיל: 38. מגורים: קיבוץ עין זיוון, צפון רמת הגולן. סטטוס: נשואה + 4 ילדים: לי בן 7.5, דור בת 6, בר בן 4 ושיר בן שנתיים. מקצוע: מנהלת בוסתן 'בראשית' של תיירות עין זיוון
1 צפייה בגלריה
ליטל לינר
ליטל לינר
ליטל לינר
(צילום: תיירות עין זיוון)
איך את מתכוונת לחגוג את חג השבועות עכשיו, אחרי שהוסרו ההגבלות על מפגשים משפחתיים?
"אנחנו מארחים את המשפחה אצלנו בקיבוץ ואני מבשלת לכולם".
מי יהיה בארוחת החג?
"ההורים שלי, אחותי ואחי מגיעים אלינו מתל אביב".
מהן התחושות כעת, כשכל המשפחה יכולה לחגוג יחד?
"זו תחושה מדהימה. לא ראינו את המשפחה שלי חודשיים וחצי. לאורך כל תקופת הקורונה היינו מבודדים בקיבוץ והם היו במרכז, כך שהם לא יכלו להרחיק יותר מ־500 מטרים. כתוצאה מכך הם לא ראו את הילדים הרבה מאוד זמן ולכן כולנו מאוד מתרגשים שהם מגיעים אלינו".
אילו מאכלי חג מיוחדים את מתכוונת להכין?
"אני צמחונית, אז חג השבועות הוא החג שלי - כיוון שזה בין הפעמים היחידות שבהן אני יכולה להכין את כל המנות שאני הכי אוהבת, ואף אחד מבני משפחתי לא יעשה לי פרצופים כועסים על כך שאין מנות בשריות. השנה אני מתכננת לאפות פשטידות טעימות: תרד, פטריות, בטטה וגבינות. נוסף על כך אפרוש פלטת גבינות עם לחמים וטאפסים שיהיה ניתן לטבול בהם את הלחם ולקינוח, כמובן - פירות טריים שמגיעים מן הבוסתן".
מה התוכניות לסוף השבוע בחג?
"השנה אני מתכננת לחגוג את סוף השבוע של חג השבועות בבוסתן 'בראשית', שייפתח ביום שבת שלאחר החג. הילדים מאוד שבעי רצון כיוון שהחל מסוף השבוע ייפתח קטיף הדובדבנים הטריים והייחודיים. כמו כן, הבריכה של הקיבוץ נפתחה לרחצה, ונציין גם בה את חג המים. אנחנו גם מתכננים לקחת את הילדים לטקס הבאת ביכורים של הקיבוץ, במסגרתו יחלקו הילדים אחד לשני טנא מלא בכל טוב מהחקלאות המקומית, כמובן תוך שמירה על כללי ההיגיינה הנדרשים".