בני הנוער במועצה האזורית מנשה יצרו פינת הנצחה למאיר אריאל ז"ל לציון יום השנה למותו.
1 צפייה בגלריה
פינת ההנצחה במשמרות
פינת ההנצחה במשמרות
פינת ההנצחה במשמרות
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
מאיר אריאל ז"ל אחד האייקונים הגדולים בתרבות ישראל נפטר לפני 22 שנים. אריאל נולד ופעל בקיבוץ משמרות אשר במועצה האזורית מנשה במשך שנים רבות. ב-18/7 יחול יום השנה לפטירתו.
סמוך ליום השנה לפטירתו יצרו בני הנוער מקיבוץ משמרות מיצג לזכרו. המיצג הוקם במסגרת יוזמה של מחלקת הילדים והנוער במועצה להקמת פינות הנצחה ביישובים. מיצג הקבע לזכר מאיר אריאל ממוקם בחצר מועדון הנעורים במשמרות. במיצג מופיעות שתי עטיפות אלבום אייקוניות של אריאל: הראשונה דמותו של אריאל מוצץ גבעול על עץ אקליפטוס, מאלבומו "שירי חג ומועד ונופל" השנייה עטיפת אלבום המופת "רישומי פחם".
בתו של מאיר אריאל ז"ל שירז, התרגש מאד מהמחווה: "משפחת אריאל שמחה מאד על היוזמה. מרגש מאוד לראות כי בני הנוער של משמרות שעדיין לא נולדו כשהוא נפטר, מודעים ונכונים ויזמו את הקמת פינת ההנצחה במועדון הנוער בהשראת מאיר אריאל. אנחנו בטוחים שאבא רואה את פינת ההנצחה ומחייך לעצמו בהנאה . יישר כוח גדול לבני הנוער. הפינה לזכרו שיצרו ביני הנוער מהווה את היתד הראשונה לפרויקט להקמת מרכז מאיר אריאל בקיבוץ משמרות" הוסיפה שירז.
ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה: "מאיר אריאל הוא אייקון וסמל לאומי ומקומי. שירים רבים שלו שזורים בחייה של המועצה שלנו 'המעורבבת' בה חיים יהודים ערבים חילונים ודתיים יחדיו בדו קיום. הקמת פינת ההנצחה לאריאל, כמו פרויקט ההנצחה כולו ביישובים- הינה בעל ערך ערכי רב למונצחים ולבני הנוער עצמם".
לעדכונים: חדשות הקיבוץ