תחושות קשות בקיבוץ ניר עוז, עת פורסם כי סג"מ משנה, שילי ווסטלנד (21) ז"ל, נפטרה ביום חמישי במהלך פעילות שגרתית בביס בה"ד 1, שם שירתה כצוערת בקורס קצינות. שילי היא חלל צה"ל הראשונה לבית קיבוץ ניר עוז. היא הותירה אחריה אב, אם ואחות גדולה.
1 צפייה בגלריה
שילי ווסטלנד ז"ל. "יש לי חור בלב בצורה שלך" כתבה האם יפעת
שילי ווסטלנד ז"ל. "יש לי חור בלב בצורה שלך" כתבה האם יפעת
שילי ווסטלנד ז"ל. "יש לי חור בלב בצורה שלך" כתבה האם יפעת
(צילום: באדיבות המשפחה)
אמה של שילי, יפעת, פרסמה ברשתות החברתיות פוסט מרגש לזכרה של הבת האהובה. "שילי, ילדה אהובה שלי. יש לי חור בלב בצורה שלך. לא מעכלת שאת לא איתנו. את עוד מעט בת 22 שאהבת סוסים, יותר מהכל. הצלחת בחייך הקצרים להביא כל כך הרבה אנשים שאוהבים אותך.
"את היית מגנט. זה לא נתפס. רוצה להתעורר מהחלום בלהות הזה. אתגעגע לחוש ההומור שלך, לציניות, לצחוק, לריח הבושם ולהיות הנהג בוס שלך. נוחי על משכבך בשלום. אוהבת אותך לעולמים, אמא".
מטעם קיבוץ ניר עוז נמסר: "שילי היתה חיילת מוערכת, וכנערה, היתה מצטיינת ארצית ברכיבת סוסים תחרותית, ותלמידה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע. קיבוץ ניר עוז המום וכואב את לכתה בטרם עת, ועוטף את המשפחה בשעותיה הקשות".
דוברת הקיבוץ, רננה גומא יעקב אמרה כי "היא הייתה ילדה יפהפיה, חכמה, חדה, רגישה ומוכשרת. פרח. אסון. פשוט בלתי נתפס".
התנועה הקיבוצית פרסמה הודעת אבל עם דבר מותה של שילי ווסטלנד בת ה-21 מקיבוץ ניר עוז: "הלב פשוט נקרע. התנועה הקיבוצית אבלה על מותה שילי ווסטלנד בת ה-21 מקיבוץ ניר עוז. אנו שולחים את תנחומינו מכל הלב לבני המשפחה ולחברות וחברי קיבוץ ניר עוז בשעתם הקשה ואבלם הכבד מנשוא.
הלוויה תתקיים בחלקה הצבאית שבבית העלמין בקיבוץ ניר עוז היום (ראשון) 4.7 בשעה 18.00.
יהי זכרה ברוך.
לעדכונים - חדשות הקיבוץ