תחרות 'הסבתא היפה בישראל 2021' תתקיים ב-31.5 במשכן לאמנויות הבמה באשדוד, וישתתפו בה 30 סבתות בנות 42 עד 71, מנהריה ועד אילת. התחרות מתקיימת זו השנה השישית, והשנה תתחרה בה גם אורית מלכה (46) מקיבוץ סער.
3 צפייה בגלריה
כל המתמודדות
כל המתמודדות
כל המתמודדות
(צילום: אורי קריספין)
קראו גם:
היא בת קיבוץ, אם לשלושה וסבתא לנכדה. גרושה, בזוגיות. סייעת בגן בקיבוץ, ועובדת כספרית במספרה משלה: "כשאעשה את הצעד הראשון על הבמה בתחרות, מבחינתי זה כבר יהיה ניצחון אישי שלי. כי אני לא מאלה שכל החיים אמרו להן שהן יפות והיה ברור שיגיעו לתחרות יופי. הגעתי לכאן מסיבה אחרת. גדלתי בקיבוץ, וכל חיי השתתפתי בטקסים ורקדתי על הבמות בחגים ובמסיבות, עד שבעקבות מערכת יחסים לא בריאה, הביטחון העצמי שלי נפגע.
3 צפייה בגלריה
אורית מלכה
אורית מלכה
אורית מלכה
(צילום: גיל נחושתן)
"המשפחה מקיפה אותי, בתי הנשואה גרה בקיבוץ וגם בתו של בן הזוג שלי, אבל תמיד היה לי קשה לשאת מבטי אנשים, בעיקר כשאני עומדת במוקד תשומת הלב. בשנה שעברה גיליתי שמתקיימת תחרות הסבתא היפה, וחשבתי שהשתתפות בה עשויה לעזור לי להתגבר על הקושי.
3 צפייה בגלריה
אורית מלכה
אורית מלכה
אורית מלכה
(צילום: אורי קריספין)
יצרתי קשר עם אורי קריספין, היוזם והמארגן, אבל באותם ימים בתי היתה בהריון, והשנה חזרתי והתקבלתי. גיליתי נשים מקסימות ומפיק שעושה לנו תהליך אדיר של העצמה. כל אחת מביאה איתה את הסיפור שלה, וכולן מקבלות חיבוק כמו בקבוצת תמיכה. אורי עוזר לי להתגבר על הפחדים. פתאום אני עומדת מול המצלמות ומרגישה בנוח. התחרות שתתקיים בסוף החודש פחות מעסיקה אותי, מבחינתי החוויה היא לנצח את פחד הקהל".