נועה וניר ברנס, בני 46 מקיבוץ אורטל שברמת הגולן, נהרגו אתמול (שלישי) כתוצאה ממטח רקטות ששוגר לאזור ופגע ישירות ברכבם. השניים הותירו שלושה יתומים בני 13, 16 ו-18. אמה של נועה, יהלי שוהם-גושן, היא תושבת פתח תקוה והעיר כולה משתתפת בכאבה העצום.
2 צפייה בגלריה
נועה וניר ברנס. יהי זכרם ברוך
נועה וניר ברנס. יהי זכרם ברוך
נועה וניר ברנס. יהי זכרם ברוך
(צילום: באדיבות המשפחה)

הרקטה הקטלנית שוגרה לרכבם של בני הזוג ברנס בתגובה לחיסולו של יאסר נימר קרנבש, שומר ראשו של נסראללה לשעבר.
הפרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, אביב עטרי וטארק הייב, סיפרו: "מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על שני נפגעים ויצאנו למקום. הגענו לשטח והמראה היה קשה. ראינו רכב שספג פגיעה ישירה, ובחלקו הקדמי גבר ואישה מחוסרי הכרה שנפגעו אנושות. תוך הטיפול הרפואי נשמעו אזעקות נוספות ורצנו להתמגן וטיפלנו באירוע תחת האזעקות. כוחות של הצבא סייעו לנו במקום. מדובר באירוע קשה מאוד". לאחר המטח, לקחו בחיזבאללה אחריות על ירי של "עשרות קטיושות" לעבר הגולן,

קראו גם:

מותם של בני הזוג, הכה בתדהמה גם תושבים רבים בפתח תקוה, שכן אימה של נועה, יהלי, מתגוררת בעיר.
"לפני שנים ארוכות יהלי שימשה כאמא מאמצת שלי בקיבוץ דגניה ב' ובהמשך הצטלבו דרכינו שוב בפתח תקוה. הבן שלי ונועה למדו יחד בכפר הירוק והפכו לחברים טובים. היא הייתה אצלנו המון ואהבתי אותה ברמות שאי אפשר לתאר", סיפרה ל"מיינט פתח תקוה" בכאב בטי ציון בניאן, תושבת העיר וחברת המשפחה והוסיפה: "היא הייתה ילדה מדהימה, לב אחד גדול".
איך הגיעה אלייך הבשורה הקשה?
"הבן שלי קיבל הודעה מקבוצת החברים של הכפר הירוק והוא מיד התקשר ואמר 'אמא אני לא מאמין, נועה וניר נרצחו'. חשבתי שאני מתה במקום. מהבוקר אנחנו רק בוכים והלב מתפוצץ מרוב כאב. זה מתסכל ולא נתפס. נועה גם נרצחה באותו תאריך שכלתי נפטרה. זה דבר לא יאומן וממש עצוב".

2 צפייה בגלריה
מזירת הירי הקטלנית ברמת הגולן
מזירת הירי הקטלנית ברמת הגולן
מזירת הירי הקטלנית ברמת הגולן
(צילום:כב"ה צפון)

גם ראש העירייה רמי גרינברג התייחס לרצח הנורא וספד לשניים: "בצער רב התבשרנו כי באירוע אמש בגולן, נרצחו מפגיעת רקטה ברכבם בני הזוג נועה וניר ברנס, בני 46 מאורטל. אנחנו משתתפים בצערה הכבד של תושבת העיר פ"ת - הגב' יעלי גושן, אמה של נועה ז"ל, וכל משפחת גושן וברנס על האובדן האכזרי, ונסייע בכל מה שידרש".
יהי זכרם ברוך.