לפני כשבועיים הופתע גזבר התנועה לקבל פנייה מאחד הקיבוצים, שבישר לו כי החליט לתרום סכום גדול לטובת הקרן שהקימה התנועה לאיסוף המענקים שהעבירה המדינה לאזרחים. זאת לאחר שהמוסד לביטוח לאומי נענה לפניית ועדת המיסוי הבינקיבוצית, והודיע כי קיבוצים שיבקשו זאת יוכלו לקבל את המענק הישיר לאזרחים לחשבון הבנק של הקיבוץ.
חברי קיבוץ זה החליטו באספה כי מענקי המדינה יהיו לעזר רב יותר עבור ארבעת היעדים שאישרה מזכירות התנועה לתרומה מאשר לרווחתם האישית או הקולקטיבית, ובחרו לתרום סכום גדול של 150 אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
תורמים את מענק הקורונה
תורמים את מענק הקורונה
תורמים את מענק הקורונה. "זהו המעשה הנכון. ערכית, כלכלית ולאומית".
(צילום: באדיבות התנועה הקיבוצית)
מזכ"ל התנועה, ניר מאיר בירך את הקיבוץ על תרומתו הנדיבה ואמר כי הוא, "משוכנע שהסכום המשמעותי שהחליט הקיבוץ לתרום ישמש היטב את יעדי התרומה של הקרן ויעזור לעשות טוב באמצעותו".
קראו גם:
מאיר ביקש להזכיר לקיבוצים בארץ ולחברות וחברי הקיבוצים היכולים לעשות כן, כי עדיין ניתן לתרום גם הם את הכסף למען מי שזקוק לכך: "אני מודע לעובדה כי גם בקרב חברי הקיבוצים יש רבים המתקשים בימים אלו נוכח המשבר הכלכלי ואי הוודאות הגדולה, אך אני פונה למי שיכול לעשות כן, להעביר את הכסף לאזרחים ועמותות אשר זקוקים לכסף יותר מאתנו. זהו המעשה הנכון. ערכית, כלכלית ולאומית".
על פי החלטת מזכירות התנועה, הכספים שיאספו בקרן ייתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון לנזקקים וקשישים.
פרטי החשבון לתרומה:
תאגיד: התנועה הקיבוצית – נכסי תרבות בע"מ
מספר תאגיד 510628647
בנק פועלים
סניף 532
מספר חשבון 414160
לצורך אישור התרומה וקבלת קבלה על התרומה, יש לפנות באחד מהערוצים הבאים:
מייל לכתובת: gali@tkz.co.il
או לפקס: 03-6966754
יש לציין בהודעה: שם התורם (השם שיופיע ע"ג הקבלה), סכום התרומה, כתובת למשלוח דואר.
לעדכונים - חדשות הקיבוץ